یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چکار کنم زیاد خواب نبینم

عکس, چکار کنم زیاد خواب نبینم

زیاد خواب دیدن آن هم خواب های پراکنده گاها آشفته و ترسناک می تواند انرژی زیادی از ما بگیرد و ما را کلافه کند. چکار کنیم که آنقدر خواب نبینیم ؟

خواب دیدن در شب ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد و همیشه دارای یک علت کاملا معقول نیست و شاید ما نتوانیم علت دقیق آن را پیدا کنیم اما هیچ خوابی بی دلیل نیست و هر خواب بدی که ما میبینیم به یک دلیلی اتفاق می افتد و در اکثر موارد نیز علت آن استرس و غذا می باشد. اما اگر یک خواب را چندین مرتبه مشاهده کردید و مطمئن بودید که علت خواب شما به هیچ کدام از دلایل بالا که ذکر شد نبود به خدا توکل کرده و به دنبال تعبیر آن خواب باشید، زیرا ضمیر ناخودآگاه شما می خواهد با شما ارتباط برقرار کند و توانسته است با عبور از ذهن شما و ضمیر خودآگاه به عالم های موجود دیگر برود و از آینده و تقدیر شما را مطلع سازد.

برای اینکه شب ها یک خواب خوب را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از خواب یک لیوان آب خنک میل کنید و از مشاجره و بحث با اعضای خانواده دست بردارید.علاوه بر اینها دسترسی خود به تلفن همراه را در هنگام خواب کاملا قطع کنید و از تماس های تلفنی مخصوصا تلفن های کاری اجتناب کنید و اگر می خواهید که یک تماس تلفنی برقرار کنید حتما با شخصی باشد که به آن علاقه دارید و دوست داشتید در کنار شما حضور داشته باشد.همچنین اگر فکر و یا موضوعی افکار شما را به هم ریخته است سعی کنید که در ساعات پایانی شب و یا حتی در رختخواب یک فیلم کمدی و خنده دار ببینید که کاملا ذهنیت شما را عوض کند تا دیگر به آن مسئله فکر نکنید. توجه کنید که هیچگاه نباید در این ساعات فیلم هایی با ژانر غم انگیز، هیجانی و یا ترسناک مشاهده کنید زیرا این نوع فیلم ها معمولا در هنگام خواب تاثیرات منفی ای را بر روی شما می گذارند و مانع از این می شوند که یک خواب آرام و دلپذیر را داشته باشید.همیشه قبل از اینکه خواب شما را فرا بگیرد کارهای بهداشتی خود را انجام دهید تا در هنگام خواب شما را اذیت نکنند و باعث نشوند که خواب بد ببینید، همچنین هیچگاه شب به حمام نروید زیرا علاوه بر اینکه خواب شما را از بین می برد در هنگام خواب نیز امکان فلجی خواب یا همان بختک را امکان پذیر می سازد و ممکن است باعث خواب های بد و تحریک آمیز نیز بشود.سعی کنید یک برنامه ی خواب منظم داشته باشید و همیشه در یک ساعت معین در شب به رختخواب بروید و تا آنجایی که ممکن است سعی کنید بعد از صرف ناهار نخوابید تا حتی الامکان بلافاصله بعد از ناهار نخوابید تا بتوانید شب راحت تر به خواب بروید و کابوس مشاهده نکنید. زیرا این کار باعث می شود که معده ی شما تحریک شود و علاوه بر اینکه در شب نمی توانید راحت باشید ممکن است در طولانی مدت دچار عارضه ی زخم معده شوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر