یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

چکار کنم قضاوت و حرف دیگران به کف پاهایم باشد

عکس, چکار کنم قضاوت و حرف دیگران به کف پاهایم باشد

متاسفانه در فرهنگ ما همواره عادت به قضاوت کردن دیگران و حرف زدن پشت سر بقیه وجود داشته اشت. تا جایی که می گویند در دروازه را می شود بست اما در دهان مردم را نه … اگر بخواهیم از قضاوت های دیگران بترسیم دیگر نمی توانیم برای قلب خود زندگی کنیم و باید برای هزاران نفر زندگی کنیم.

خیلی وقت ها دوست داریم کاری را انجام دهیم که مطمئن هستیم به نفع ماست اما از قضاوت دیگران می ترسیم. در این پست از یاس فان به شما می آموزیم که چگونه از قضاوت شدن نترسیم ؟

۱. بر روی آنچه مهم است تمرکز کنید:

هنگامی که شما بر روی آنچه برایتان مهم است تمرکز می‌کنید، کمتر درباره نقش فردی خود و بیشتر در مورد تصویر بزرگتر خود فکر می‌کنید این باعث می‌شود تا انعکاس نور از مردم به صورت جداگانه خاموش شود.

۲. به یاد داشته باشید، اکثر مردم توجه زیادی ندارند:

مردم زمان بیشتری را صرف فکر کردن درباره خودشان می‌کنند تا اینکه در مورد دیگران فکر کنند. اگر آن‌ها نظر خود را در مورد زندگی شما بیان می‌کنند، احتمالا این چیزی نیست که آن‌ها را به فکر انداخته، بلکه تنها یک فکر گذرا هست.

۳. چشم انداز را حفظ کنید:

نظر دیگران اغلب بر اساس باور‌ها و رفتار‌های شما نیست بلکه بر روی خودشان است. چیزی که برای آن‌ها خوب است ممکن است برای شما وحشتناک باشد و یا بالعکس، منظر و چشم انداز شخصی باشید که می‌خواهید و با اراده‌ای درست سعی در رسیدن به آن دارید.

۴. شما بهتر می‌دانید:

هیچکس زندگی شما را زندگی نمی‌کند. آن‌ها ممکن است عقاید یا ایده‌هایی داشته باشند، اما تنها کسی که می‌داند چه چیزی برای شما بهتر است، خودتان هستید؛ و این بدان معنی است که شما باید از اشتباهات و ناکامی‌های خود درس بگیرید. البته هیچگاه مشورت با افراد آگاه و دلسوز را نادیده نگیرید.

۵. کسب و کار خود را مهم بدانید:

پرسیدن نظرات بقیه در مورد خودتان را متوقف کنید؛ نگرانی در مورد نظرات دیگران را متوقف کنید، به خصوص اگر آن‌ها افرادی انتقادی، ناموفق و ناراضی هستند. اغلب اوقات، بازخورد منفی، از مردم منفی است.

۶. برخی محرک‌های خود را بی‌حس کنید:

آیا شما برای خودتان خیلی حساس هستید؟ آیا درباره بعضی حرف‌های مردم که درباره شما می‌گویند، فکر می‌کنید که حرفشان حتی درست هم نیست؟ برای یک ماهیت حساس آسان است که چیز‌ها را از هم جدا کنید، اما سعی کنید پوست کلفتی داشته باشید تا بتوانید این حرف‌ها را از روی خودتان بتکانید.

۷. برای رهایی از قضاوت دیگران، زیاد فکر کردن را متوقف کنید:

بیش از حد فکر کردن، می‌تواند منجر به فکر کردن درباره قضاوت مردم شود. یاد بگیرید که بیش از حد فکر نکنید و آن را با افکار مثبت جایگزین کنید. مطالعه منظم، راهکار خوبی برای اجرای این ایده است.

۸. برای رهایی از قضاوت دیگران بازخوردهای سازنده را دنبال کنید:

برای تصمیم‌گیری‌های مهم، ممکن است بخواهید نظر افرادی را که به آنها اعتماد دارید، بخواهید و سپس بقیه را فراموش کنید. افرادی را انتخاب کنید که می‌دانید چگونه بازخوردی می‌دهند که سازنده و خاص است.

۹. عقاید در طول زمان در حال تغییر هستند:

مردم می‌توانند هر زمانی تغییر کنند، اگر شما روی نظر قبلی بیش از حد سرمایه‌گذاری کرده باشید، با نظرات متفاوت دیگران به خودتان آسیب می‌زنید.

۱۰. زندگی خیلی کوتاه است:

باید برای خودتان تصمیم بگیرید که چه کسی هستید و چه چیزی می‌خواهید و چطور می‌خواهید از پس زندگیتان برآیید. شما باید یک تلاش آگاهانه انجام دهید تا به فکر تحمیلی دیگران اجازه دهید تا بروند و این یک مهارت است که باید تمرین کرد، اما هنگامی که واقعا درک کنید که چگونه می‌توان اجازه رفتن دهید، جهان را متفاوت خواهید دید.

مردم شما را دوست خواهند داشت، مردم از شما متنفر خواهند بود. تصمیمات آگاهانه و از سر علم خود را بگیرید و با آن تصمیمات زندگی کنید، مسئولیت کامل آنچه که انجام می‌دهید را بر عهده بگیرید. هنگامی که شما کاری انجام می‌دهید، اعتماد به نفس خود را به دست می‌آورید و قدرت بدست آوردن را در اهدافتان خواهید دید، بدون اینکه کسی را برای اشتباهاتتان متهم کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر