یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چگونه با آرایش چاقی زیاد صورت را گریم کنیم

عکس, چگونه با آرایش چاقی زیاد صورت را گریم کنیم

اگر می خواهید با کمک آرایش و گریم صورت خیلی تپل را استخوانی و ظریف تر نشان دهید با این آموزش آرایش همراه شوید. مهم رعایت تکنیک هاست.

برای آرایش صورت چاق ابتدا با کمک کرم پودر تیره و قلم مو زیر گونه و بالای گردن و زیر چانه تان را تیره کنید.

با کمک کرم پودر روشن قسمت‌های پیشانی به سمت بینی و روی بینی را روشن کنید.

با استفاده از کرم پودر مات پوست صورت خود را یکدست کنید. توجه داشته باشید که برای گریم کردن صورت چاق نباید از کرم پودر یا سایه‌های براق استفاده کنید.

بعد از زیر سازی پوست صورت نوبت به آرایش چشم‌ها می‌رسد. برای زدن سایه چشم از مدل سایه چشم اسموکی و تیره استفاده کنید. پلک چشم‌ها را به کمک سایه متالیک که با رنگ لباس تان همخوانی دارد براق نمایید.

سپس از خط چشم مشکی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید توجه داشته باشید که خط چشم دنباله دار و طولانی چشم‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد و از گردی صورت شما می‌کاهد بنابراین بهتر است از این مدل خط چشم‌ها استفاده کنید برای تکمیل آرایش چشم هایتان نیز از ریمل حجیم کننده و مشکی استفاده نمایید.

در این مرحله از گریم صورت چاق قسمت‌های خالی ابروهایتان را با کمک مداد ابرو یا سایه تیره پر کنید توجه داشته باشید که مدل ابروی پهن برای افراد با صورت چاق انتخابی مناسب و ایده آل است.

برای زدن رژگونه از رژگونه صورتی رنگ استفاده کنید و رژگونه را از وسط گونه‌ها به سمت پایین گوش بکشید. خط رژگونه باید صاف باشد و نباید آن را به صورت گرد و دورانی بکشید.

برای گریم لب‌ها دور لب هایتان را خط لب بکشید سپس از رژلب تیره برای آرایش لب‌های خود استفاده کنید.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر