یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

عکس, چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

برای داشتن یک صورت جذاب ، جوان ، شاداب که برق خوشحالی می زند هرگز هایلایتر را از آرایش خود حذف نکنید. این دقیقا همان بخش از آرایش است که صورت شما را شاداب و سر حال و جوان نشان می دهد.

در این پست از یاس فان به شما آموزش میدهیم که در کدام قسمت های صورت و چگونه باید از هایلایتر استفاده کنید.

دقت داشته باشید که هایلایتر آخرین مرحله آرایش شماست . پس حتما کرم مرطوب کننده ، کرم پودر یا کانسیلر و پنکیک خود را استفاده کنید تا صورت شما به مرحله آرایش با هایلایتر برسد.

حتی اگر اهل زدن کرم پودر نیستید سعی کنید کمی کانسیلر روی پل بینی، گونه ها، پایین مرکز پیشانی، زیر چشم ها و روی چال چانه خود بمالید. کانسیلر را با دقت اعمال کنید.

مقداری هایلایتر را به قسمت پایین مرکز پیشانی خود بزنید. برای برجسته کردن مرکز پیشانی خود، می توانید کمی هایلایتر را از مرکز پیشانی به سمت پل بینیتان بکشید. از مرکز رشد موها شروع کنید و مستقیم به سمت پایین بروید.اگر می خواهید جلوه برجسته تری ایجاد کنید، می توانید برس را مستقیم تا روی پل بینی خود بکشید، انجام این کار اختیاری است. مانند تصویر زیر

عکس, چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

هایلایتر را روی قسمت های بالای استخوان گونه خود اعمال کنید. از یک برس قلم مویی یا یک برس کابوکی استفاده کرده و کمی هایلایتر را به صورت یک منحنی C شکل روی گونه خود اعمال کنید. می توانید برای ایجاد یک جلوه ظریف یک لایه اعمال کنید و اگر می خواهید گونه هایتان برجسته تر و کشیده تر به نظر برسند چندین لایه اعمال کنید.

عکس, چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

استخوان بینی خود را هایلایت کنید. کمی هایلایتر را روی نوک انگشت خود قرار دهید و آن را روی استخوان بینی خود بکشید. برای ایجاد یک جلوه بهتر انگشت خود را به جلو و عقب حرکت دهید. به یاد داشته باشید که نباید در این کار زیاده روی کنید.

عکس, چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

هایلایتر را در گوشه های داخلی چشم های خود اعمال کنید. یک برس سایه بردارید و کمی هایلایتر روی نوک آن قرار دهید. سپس برس را روی گوشه های داخلی چشمهای خود فشار دهید.اگر می خواهید جلوه چشمگیرتری ایجاد کنید باید چندین لایه اعمال کنید.

عکس, چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

هایلایتر را روی استخوان های ابرو خود بکشید. زیر ابروها برای برجسته کردن بسیار مناسب هستند. هایلایتر را روی استخوان های ابرو و زیر قوس ابرو اعمال کنید.سعی کنید بیشتر لبه های خارجی استخوان ابروی خود را هایلایت کنید. نیازی به استفاده از هایلایتر روی کل استخوان ابرو نیست.
همچنین می توانید برای درخشش بیشتر چشم ها، هایلایتر را به سمت چین های پلک خود بکشید.

عکس, چگونه با هایلایتر یک صورت جذاب و شیک درست کنیم

کمی هایلایتر درست بالای لب فوقانی خود اعمال کنید. ناحیه ای که در مرکز لب فوقانی شما قرار دارد، کمان کوپید نامیده می شود و برجسته کردن آن لب های شما را برجسته تر نشان خواهد داد. مقدار کمی از هایلایتر را روی نوک انگشت خود قرار داده و آن را روی این قسمت اعمال کنید.هایلایتر را روی لب های خود اعمال نکنید، قوس بالای لب ها نیاز به هایلایت دارد.

با برس مرکز چانه خود را هایلایت کنید. برجسته کردن مرکز چانه نیز می تواند به جلب توجه هر چه بیشتر لب ها کمک کند. مقداری از هایلایتر را روی مرکز چانه خود بکشید.مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید. این قسمت نیاز به هایلایت زیاد ندارد.
اگر پیشانی خود را نیز برجسته کرده اید، سعی کنید هایلایتر را در قسمتی از چانه خود اعمال کنید که با قسمت برجسته شده پیشانی هم راستا باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر