یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

چگونه با پوست موز سردرد میگرن را درمان کنیم

عکس, چگونه با پوست موز سردرد میگرن را درمان کنیم

باور کردنی نیست اما شما می تواند با پوست موز سردرد های خود را درمان کنید بدون عوارض مسکن های قوی .شما در این روش درمانی طبیعی، به پوست یک موز و مقداری یخ نیاز دارید. چند تکه یخ را در قسمت انتهایی و در داخل پوست موز قرار دهید و آن را با یک نوار ببندید تا یخ در بین پوست موز باقی بماند. حال، پوست موز را بر روی پیشانی خود قرار دهید و به مدت ۲۰ دقیقه در مکان تاریک، استراحت کنید. یک حوله، همراه خود داشته باشید تا به محض آب شدن یخ، از آن استفاده کنید.
در این روش درمانی، سردرد به سرعت آرام می‌گیرد و علت اصلی آن، وجود پتاسیم بالای پوست موز است. اگر سردرد شما شدید بود و پس از ۲۰ دقیقه نیز درد را حس کردید، می‌توانید این روش را تکرار کنید.

پوست موز حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی است و می‌توان آن را به صورت مخلوط با آب میوه، شیر موز، پخته و سرخ شده استفاده کرد. هرچه موز رسیده‌تر باشد، پوست آن شیرین‌تر و بافت آن نرم‌تر می‌شود و دلیل آن نیز وجود یک هورمون طبیعی گیاهی به نام اتیلن است که در فرایند رسیدن میوه‌ها ترشح می‌شود.اتیلن، پس از برهم کنش با قند و فیبر موجود در پوست موز، قند مرکب را به قند ساده تبدیل می‌کند. به همین دلیل، موز رسیده شیرین‌تر است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر