یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چگونه با کش ورزشی کول و سرشانه را عضلانی کنیم

عکس, چگونه با کش ورزشی کول و سرشانه را عضلانی کنیم

پاهای خود را به اندازه عرض شانه هایتان باز کرده و با هر دو پای خود روی کش ورزشی صاف بایستید. دو طرف کش را در ارتفاع شانه به گونه ای نگه دارید که انگشت شصت شما به سمت انگشت های دیگرتان قرار بگیرد.نفس خود را داخل داده ( دم ) و با کشش آرنج و انعطاف پذیری سرشانه هایتان ، کش ورزشی را بالای سرتان بکشید.
به آرامی به نقطه شروع بازگردید.تا جایی که می توانید این تمرین را تکرار کنید.

در بالای حرکت دستان خود را کاملا کشیده و نگران نگه داشتن شانه ها به سمت پایین و عقب نباشید.اجازه دهید آرنج ها چرخیده و در قسمت بالای حرکت به سمت بیرون قرار بگیرند ، اما در پایین حرکت پرس سرشانه ایستاده با کش ورزشی آن ها را به سمت قفسه سینه به داخل نگه دارید.مراقب نیروی حرکت آنی باشید و سعی کنید هیچ حرکت اضافی در ناحیه زانو ایجاد نکنید.در بالای حرکت تصور کنید که به سمت بیرون نگاه می کنید. گوش های شما باید با عضلات جلو بازوی شما مطابقت داشته و در یک راستا قرار داشته باشند.اگر در حین اجرای تمرین عضلات سرشانه شما درد می گیرند ، سعی کنید فاصله دستانتان را بیشتر کرده و سایر تمرینات مربوط به شانه را انتخاب کنید.

عکس, چگونه با کش ورزشی کول و سرشانه را عضلانی کنیم

کول با کش ورزشی : برای شروع، بر روی یک کش بدنسازی بایستید تا به دست‌های شما فشار وارد شود. دسته‌ها را به گونه‌ای بگیرید که کف دست‌های شما به سمت ران‌هایتان باشند و اندکی کمتر از عرض شانه آنها را از هم فاصله دهید. دسته‌ها باید بر روی ران شما قرار گیرند. دست‌های شما باید به آرامی از آرنج به سمت بالا خم شده و مجددا به حالت پیشین بازگردند. این حالت آغازین حرکت می‌باشد.از سرشانه‌های خود برای بالا بردن دسته‌ها در حین بازدم استفاده کنید. دسته‌ها باید در حین حرکت نزدیک بدن نگه‌داشته شوند. بالا بردن دسته‌ها را تا رسیدن به چانه ادامه دهید. نکته: آرنج‌های شما باید کشیدن دسته‌ها را برعهده داشته باشند. در حین بالا کشیدن دسته‌ها، آرنج‌های شما همواره باید بالاتر از ساعد قرار بگیرند. نیم‌تنه خود را صاف نگه‌داشته و یک ثانیه در بالاترین نقطه حرکت توقف کنید.دسته‌ها را به آرامی به حالت آغازین بازگردانید. در حین انجام این بخش از حرکت، نفس بکشید.این حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.تنوع: این حرکت را می‌توان با استفاده از میله صاف یا میله لاری نیز انجام داد. یکی دیگر از روش‌های انجام این حرکت استفاده از دمبل می‌باشد، اما باید توجه داشته باشید که این نوع از حرکت برای افراد حرفه‌ای که با فرم صحیح حرکت کاملا آشنا هستند مناسب است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر