یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چگونه بدون حرارت و با نمک موها را فر جذاب کنیم

عکس, چگونه بدون حرارت و با نمک موها را فر جذاب کنیم

اگر میخواهید بدون هیچ حرارتی موهای خود را به زیبایی فر کنید از روش اسپری نمک که یک روش بی خطر است استفاده کنید . برای این اسپری شما به مواد زیر نیاز دارید :(توجه داشته باشید که فقط دو مورد از این روغن ها، آن هم به اندازه یکسان می توانید استفاده کنید.)

ژل مو یا مرطوب کننده مو:۲/ ۱ قاشق چایخوری……………………..روغن های ارگانیک (آرگان، زیتون، نارگیل، جوجوبا):۱ یک قاشق غذاخوری

آبپاش یا بطری اسپری دار………………………….آب گرم:۱ فنجان

نمک دریایی:۱ تا ۲ قاشق چای خوری………………………اسانس خوشبو کننده:چند قطره به دلخواه

برای ترکیب بهتر و کامل روغن نارگیل با سایر مواد بهترین کار این است که همه ترکیب را مقداری گرم کرده و سپس داخل بطری بریزید و در نهایت به طور کامل چندین بار حسابی تکان دهید.

روش مصرف :

شما قبل از هر چیزی باید موهای خود را با شامپو بشویید، دلیل این کار این است که موهایتان به اندازه کافی مرطوب شود چراکه مرطوب بودن تاثیر مثبتی در زیبایی موها دارد و مهمتر از همه سعی کنید زمانی که موهای خود را شست و شو می دهید از نرم کننده استفاده نمایید.از آنجایی که شما نیاز به موهای مرطوب دارید بنابراین سعی نکنید که به طور کامل موهای خود را خشک کنید، بلکه فقط آب اضافی آن را با حوله گرفته و سپس با استفاده از یک شانه دندانه دار موهای مرطوب خود را شانه بزنید. شانه کشیدن باعث می شود که جداسازی موهای شما به اندازه یکسان انجام شود و پس از استفاده از اسپری نمک به شکل بسیار زیبایی حالت بگیرد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر