یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چگونه ژلیش ناخن را خودمان پاک کنیم

عکس, چگونه ژلیش ناخن را خودمان پاک کنیم
از آنجایی که ژلیش ناخن جای کاشت ناخن را برای بیشتر خانم ها گرفته است و طرفداران زیادی پیدا کرده ، در این پست آموزش برداشتن و پاک کردن ژلیش را برای شما قرار داده ایم .

آموزش برداشتن ژلیش از روی ناخن

۱.گلوله پنبه ای:این گلوله ها صد تایی هستند و استفاده از آن ها راحت می باشد و شما می توانید این گلوله ها را به استون آغشته نمایید و آن ها را روی سطح ناخن های خود قرار بدهید سپس روی گلوله ها فویل بگذارید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس آن ها را بردارید.
۲. فویل Ecbasket : یکی از رایج ترین روش ها برای برداشتن ژلیش ناخن فویل می باشد و شما می توانید پدهای پنبه ای را به استون آغشته تمایید و روی ناخن دست یا پاهای خود قرار بدهید سپس ناخن ها را درون فویل بپیچید تا برداشتن ژلیش از روی سطح ناخن ها آغاز شود. استفاده از این روش کثیف کاری ندارد.
۳. سوهان برقی : ابتدا ناخن هایتان را به کمک سوهان برقی یا مته تراش بدهید با این کار سطح رویی ناخن ها نرم می شود و شما نیاز به تلاش زیاد برای برداشتن ژلیش از روی ناخن ها نخواهید داشت.
۴. کلیپس های تینیتور آکریلیک : این کلیپس ها به همراه گیره هایی در بسته ۲۰ تایی به فروش می رسند و گلوله های پنبه ای که آغشته به استون هستند را در جای خود به صورت محکم نگه می دارند تا فرآیند برداشتن ژلیش از روی ناخن ها به صورت موثر و بهتر انجام گردد. این گیره ها فرمول اصلی برای برداشتن ژلیش از روی ناخن ها نمی باشند و برداشتن ژلیش از روی سطح ناخن به کمک آن ها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد.توجه داشته باشید که این روش کثیف کاری ندارد و شما می توانید پنبه ها را از استون خیس به راحتی جدا نمایید و به کمک کلیپس های ناخن آن ها را به صورت محکم سر جای خود نگه دارید این گیره ها تا زمانی که شما به آن نیازمند هستید سر جای خود باقی می مانند.
۵. استون:استون را روی تکه ای از پنبه بزنید سپس آن را روی سطح ناخن های خود نگه دارید تا ژل نرم و شل شود. توجه داشته باشید که استون باید به مدت چند دقیقه روی سطح ناخن ها بماند. این روش برای پاک کردن لاک معمولی از روی سطح ناخن نیز کاربرد زیادی دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر