یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ژل برای خط اخم بهتر است یا بوتاکس

عکس, ژل برای خط اخم بهتر است یا بوتاکس

در پاسخ به سوالی که در عنوان مطرح شده است به صورت خلاصه می توان گفت ماندگاری هر دو تقریبا یک اندازه است اما ژل پر هزینه تر است و بهتر است فقط در مواردی که خط اخم به شدت شکل گرفته و با بوتاکس قابل رفع نیست استفاده شود.

تزریق بوتاکس خط اخم: زمانی کاربرد دارد که خطوط ثابت نشده باشند. یعنی بدون اخم کردن، این خطوط قابل مشاهده نباشند. زمانی که هر چین و چروکی در پوست، عمیق و ثابت شود و بدون تغییر چهره (خندیدن، بالا بردن ارادی ابرو، اخم کردن، جمع کردن چشم‌ها) هم قابل رویت باشد دیگر کاری از بوتاکس برنمی‌آید و در این زمان باید در فکر پر کردن این خطوط باشیم.

بهترین زمان برای تزریق ژل یا فیلر خط اخم : پر کردن این ناحیه زمانی است که چین و چروک‌های بین دو ابرو ثابت شده‌اند و بدون اخم کردن هم ظاهر می‌شوند. در این زمان برای از بین بردن این خطوط باید از پر کننده‌ها استفاده کرد که تزریق فیلر و تزریق چربی برداشته شده از بدن خود فرد، از انواع پرکننده‌ها محسوب می‌شوند.

ماندگاری تزریق ژل یا فیلر خط اخم: این روش بسته به قابلیت‌های پوستی فرد و نوع ژل تزریقی همچنین تکنیک پزشک در تزریق تفاوت می‌کند. ولی به طور متوسط با در نظر گرفتن حرکت در ناحیه بین دو ابرو، ماندگاری تزریق ژل بین ۶ تا ۱۸ ماه متغیر است. از بهترین ژل‌های هیالورونیک که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند، و برای تزریق در خط اخم نیز مناسب می‌باشند، می‌توان به ژویدرم، بلوترو، رستیلان، پرلان، تئوسیال، پرفکتا یا فیلورگا اشاره نمود.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر