یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کاربرد کپسول فورسکولین در بدنسازی

عکس, کاربرد کپسول فورسکولین در بدنسازی

یکی از مکمل های بسیار مفید برای شکم و داشتن سیکس پک کپسول فورسکولین است . این کپسول ها در واقع برای دوره کات و چربی سوزی بسیار پر طرفدار هستند. پس یکی از مکمل های دوره کات فورسکولین است. هم چنین این مکمل میتواند مقداری تاثیر مثبت روی سطح تستوسترون و عضله سازی داشته باشد.

در مطالعات تحقیقاتی‌، این مکمل نشان داده است که در حین کاهش چربی‌ بدن میتواند باعث افزایش حجم خالص عضلانی نیز شود. تحقیقات نشان داده‌اند که این عصاره گیاهی میتواند از طریق افزایش سطح آدنوزین مونو فسفات حلقوی در سلول‌ها باعث بهبود فعالیت‌های متابولیکی شود.

نیاز روزانه بدنسازی به این مکمل : ۲۵۰ mg در روز

تداخلات دارویی
داروهای دیگر حداقل دو ساعت بعد از مصرف این دارو استفاده گردد.
از مصرف همزمان این دارو با داروهای ضد انعقاد خون ، ضد چسبندگی پلاکتی ، حل کننده خون ، هپارین با وزن مولکولی پایین و داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایید.

ویژگی کپسول فورسکولین پلاس:

– کاهش وزن طبیعی
– کمک به هضم غذا
– کاملا گیاهی

موارد احتیاط :

کسانی که دارای بیماری کم خونی ، فقر آهن ، ناراحتی های قلبی و عروقی ، فشار خون ، ناراحتی های روانی مثل اضطراب ، بی خوابی و استرس ، ناراحتی های کلیه ، ناراحتی های معده ، کبد ، انسداد مجاری صفرا و سنگ صفرا هستند قبل از استفاده از دارو با پزشک خود مشورت نمایند.

مصرف دارو می تواند باعث افزایش متالبولیسم بدن گردد دور از دسترس کودکان نگهداری کنید کسانی که دارای بیماری سنگ صفرا ، گرفتگی مجاری صفراوی و زیادی ترشح اسید معده می باشند از مصرف دارو خودداری نمایند مصرف بیش از مقدار توصیه شده دارو می تواند باعث تحریک دستگاه عصبی شده و ایجاد افسردگی ، پریشانی و بی نظمی ضربان قلب نماید.

در صورت داشتن عمل جراحی ، دو هفته قبل از عمل مصرف دارو را قطع نموده و با پزشک خود مشورت کنید.

به علت داشتن کافئین ، بیش از دوز درمانی استفاده نگردد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر