یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کاشت موی دی اچ آی مناسب برای خانم ها

عکس, کاشت موی دی اچ آی مناسب برای خانم ها

یکی از روش های کمتر شناخته شده ی کاشت مو روش کاشت مو دی اچ آی می باشد که در این پست اطلاعاتی را در این خصوص برای شما ارائه کرده ایم. اگر شما با روش های دیگر کاشت مو آشنا هستید. این کاشت مو نیازی به تراشیدن موها ندارد و برای خانم ها بسیار مناسب است . باید بدانید که این روش در یک نگاه کلی شامل گرفتن فولیکولهای موی سالم ( مقاوم در برابر طاسی ) و قرار دادن آنها در ناحیه درمان است. هر دو مرحله استخراج و مرحله کاشت نیز به اندازه هم مهم هستند. تفاوت اصلی بین تکنیک های FUT و FUEدر نحوه استخراج فولیکول های مو اهدا کننده است. FUT یا پیوند واحد فولیکولی یک روش سنتی است که در آن یک نوار بلند و باریک از پوست سر برداشته می شود، به طور معمول از پایین پشت سر؛ سپس فولیکول های مو به زیر واحد میکروسکوپ واحد به واحد برداشته می شوند. پوست سر که از آن نوار جدا شده است، دوباره به هم دوخته می شوند. این یک نوع کاشت مو ارزان تر است زیرا مرحله استخراج سریع تر از روش های جایگزین است، اما جای زخم قابل توجهی دارد که در زیر موهای کوتاه دیده می شود. اگر مستعد ابتلا به جای زخم کلوئید هستید، می تواند باعث ایجاد اسکار بسیار قابل توجه در جایی که نوار باشد.آیا روش کاشت مو DHI بهتر از روش های دیگر است؟ در جواب به این سوال که چه چیزی باعث می شود تکنیک DHI روش برتر کاشت باشد دلایل متعددی وجود دارد؛ متد و روش انجام و ابزار کاشت مو به این شیوه قطعاً از دلایل برتری آن هستند. به طور کلی مهمترین دلایل برتری پیوند مو طبیعی به روش DHI عبارتند از:

۱. مراحل توسط پزشک معتبر DHI انجام می شود، نه تکنسین ها آموزش دیده، که ثبات و کیفیت پیوند طبیعی مو را تضمین می کند.۲. حداقل زمان بیرون بودن فولیکول های مو خارج از پوست سر منجر به میزان بقای زیاد و نتایج بهتری می شود.۳. ظریف ترین روش کاشت مو به شمار می رود بدونآنکه جایبخیه روی پوست سر باشد و درد زیادی داشته باشد.۴. در حالی که فولیکول های مو مدت زیادی از بدن بیماران خارج نیستند، آنها در محلول مخصوص نگهدارنده Hypothermosol که معمولاً در پیوند عضو استفاده می شود، نگهداری می شوند. این برای قوام در میزان بقای مو از اهمیت دارد.۵. نتایج طبیعی تضمین شده است. کاشت فولیکول های مو با یک ابزار ویژه به نام DHI Implanter اتفاق می افتد که به پزشک متخصص DHI اجازه می دهد تا بر خلاف هر روش دیگری، زاویه، جهت و عمق موهای کاشته شده را کنترل کند.

مزایای کاشت مو DHI نسبت به روش های دیگر:در مورد کاشت مو، بسیاری از افراد تصور می کنند که باید هزینه آن را براساس تعداد پیوندها (فولیکول های مو) که استخراج و کاشته می شوند، پایه گذاری کنند. هرچه تعداد پیوندها بیشتر باشد، هزینه نیز بیشتر است اما این تفکر غلط است. با این که در کاشت مو به روش DHI ممکن است تعداد فولیکولها استخراج شده برای پیوند مو کمتر باشد اما از دیگر روش ها قیمت بالاتری دارد. بیشتر بودن هزینه کاشت مو مستقیم در واقع عیب نیست و به دلیل شیوه خاص انجام کاشت مو طبیعی با این متد است.نکته بعد اینکه زمان طولانی تری به دلیل دقت بالای کاشت مو به روش DHI نیاز است و روند این عمل زیبایی نسبت به بقیه ممکن است که خسته کننده تر به نظر برسد و این هم عیب دوم است زیرا بر خلاف سایر روش ها ممکن است فرد به دو جلسه کاشت مو نیاز پیدا کند. البته این دو مورد در واقع عیب نیستند و در برابر مزایای که در ادامه گفته خواهد شد قابل اغماض و چشم پوشی هستند.

مزایای این روش : ماندگاری بالا: میزان موفقیت این روش نسبت به سایر روش ها بالاتر بوده و حتی گفته می شود که کاشت مو مستقیم به دلیل متد مدرن آن تا ۹۰ درصد موفقیت در آن را تضمین می کند.دوران نقاهت کوتاه تر: در این روش از زخم و بخیه به شکلی که در دیگر روش های کاشت مو گفته شد خبری نیست و به همین دلیل عده ای زیادی به کاشت مو به روش DHI تمایل بیشتری نشان می دهند.بهبودی سریع تر: طبیعتاً هرچه جای زخم و بخیه کمتر باشد و یا اصلاً نباشد و همینطور دوران ریکاوری کوتاه تر باشد بهبودی نیز سریع تر بعد از پیوند مو مستقیم حاصل می گردد.مزیت دیگر این است که این روش برای خانم ها و یا آقایانی که مایل نیستن سر خود را مانند سایر روش ها پیش از انجام عمل پیوند مو طبیعی بتراشند بسیار کاربردی است. نکته مهم تر اینکه نتایج پس از ۶ ماه پس از عمل کاشت مو طبیعی خود را نشان می دهد. معمولاً موهای که با این متدو فرآیند کاشته می شوند پس از ۲ هفته تا ۲٫۵ ماهگی شروع به ریزش می کنند، این ریزش بعد از کاشت مو جای نگرانی ندارد و بعد از ۳ ماه موهای تازه پیوند شده شروع به رشد می کنند و مانند موهای طبیعی هستند. البته باید افزود که انتخاب بهترین روش در گرو مشاوره با پزشک است زیرا با توجه به شرایط فرد، هزینه های مدنظر و مواردی اینگونه ممکن است که این روش پیوند مو طبیعی توصیه شود یا توصیه نشود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر