یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کاهش دهنده های پر قدرت و سریع قند خون

عکس, کاهش دهنده های پر قدرت و سریع قند خون
در بین تمام داروهای گیاهی و خوراکی هایی که می توانند قند خون را کاهش دهند و برای دیابت مفید هستند سرکه سیب و دارچین بیشترین تاثیر را دارا هستند. بهتر است بدانید میزان قند خون طبیعی در حالت ناشتا باید چقدر باشد ؟اگر عدد قند خون فرد پایین‌تر از ۱۰۰ باشد فرد به دیابت مبتلا نیست و میزان قند خون طبیعی است؛ اگر بین ۱۰۰ الی ۱۲۶ باشد پیش دیابت است و آن‌ها مستعد ابتلا به بیماری دیابت در آینده هستند، قند خون بالای ۱۳۰ مبتلا به نوع دیابت یک است و فرد باید خیلی سریع تحت درمان قرار گیرد.

دارچین :

۲ تا ۴ گرم دارچین به اندازه نصف تا یک قاشق غذاخوری دارچین است.به یاد داشته باشید که مصرف زیاد و بیش از حد دارچین می‌تواند مضر و سمی باشد.دارچین را می‌توانید با اسپرسو و یا ماست، چای و یا همراه غلات میل کنید.

اضافه کردن دارچین به غذا می‌تواند از طرفی باعث طعم دادن به غذا شود و عطر خوشایندی به آن دهد و از طرفی دیگر می‌تواند همزمان باعث کاهش قندخون شما شود.مطالعات نشان می‌دهند که مصرف یک تا ۶ گرم دارچین به‌صورت روزانه می‌تواند سطوح گلوکز، تری گلیسیرید،کلسترول LDL در افراد مبتلا به دیابت نوع دوم را به‌صورت قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

سرکه سیب :

مطالعات نشان می‌دهند که ۲ قاشق غذا خوری سرکه سیب به همراه یک اُونس پنیر به هنگام شب می‌تواند قند خون را در روز بعد به هنگام صبح کاهش دهد.

همچنین، مصرف سرکه در غذا می‌تواند اثر خود را تا ۲ ساعت بعد نشان دهد که قند خون را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.نوشیدن سرکه سیب نیز می‌تواند برای کسانی که تمایل به طعم‌های ترش دارند خوشایند باشد.سایرین نیز می‌توانند در تهیه سُس از آن استفاده کنند و از خواص آن بهره لازم را ببرند.

ضررهای سرکه سیب :

باعث مشکلات گوارشی می‌شود

باعث هیپوکالمی می‌شود(سطح پتاسیم را در بدن کاهش می‌دهد.)

باعث پوسیدگی دندان می‌شود

باعث سوختگی گلو می‌شود

ممکن است با برخی از داروها تداخل داشته باشد

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر