یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

کاپ کیک خانگی روز پدر و مرد بهترین هدیه شما

عکس, کاپ کیک خانگی روز پدر و مرد بهترین هدیه شما

اگر نمیدانید برای روز پدر یا مرد چه هدیه ای بدهید یا اینکه بودجه ی زیادی برای اینکار ندارید بهترین کار درست کردن این کاپ کیکهای خانگی روز پدر و مرد است. شما با اینکار نهایت هنر و عشق خود را به مردان زندگی خود نشان خواهید داد. تصاویر تزیین شده در زیر آموزش برای شما قرار داده شده است.

قالبی را به شکل دلخواه خود که می‌تواند در موضوعی مرتبط با پدرتان باشد یا سبیل یا کراوات تهیه کنید یا خود بسازید و با استفاده از شکلات ذوب‌شده نماد خودتان را به دست آورید.می‌توانید با استفاده از خامه‌ی قنادی و ماسوره روی کاپ کیک‌ها را ساده تزیین کنید و چینش کاپ کیک‌ها را به صورت Dad یا پدر و یا نام پدرتان قرار دهید.

اگر کار با مواد خوراکی برایتان سخت است می‌توانید از مقواهای نمادین درست کرده یا آماده بخرید و با خلال‌دندان روی کاپ کیک‌ها قرار دهید.

با استفاده از هر نوع خامه یا شکلات ذوب‌شده می‌توانید روی هرکدام از کاپ کیک‌هایتان حروف دلخواهتان که متناسب با روز پدر باشد را به‌راحتی و به کمک یک قاشق بنویسید.

مواد لازم :

۱/۲ پیمانه کره آب‌شده …………… ۱ و ۱/۲ پیمانه آرد سفید

۲ عدد تخم‌مرغ ……………… ۲/۳ پیمانه شکر

۱/۲ پیمانه شیر ………….. ۱/۴ قاشق چای‌خوری نمک

۱ و ۱/۲ قاشق چای‌خوری بیکینگ‌پودر  ……………… ۱/۴ قاشق چای‌خوری وانیل

نخست فر را با دمای ۱۸۰ درجه گرم می‌کنیم بعد تخم‌مرغ و شکر را داخل یک‌کاسه می‌ریزیم و با همزن می‌زنیم تا مخلوطمان کشدار و سفیدرنگ شود.حالا کره آب‌شده و وانیل را به مخلوطمان اضافه می‌کنیم و کمی با مخلوط‌کن می‌زنیم تا باهم مخلوط شوند.

در حال مخلوط کردن شیر را هم به مخلوط اضافه می‌کنیم.حالا مواد خشک باقی‌مانده یعنی آرد، بیکینگ‌پودر و نمک را باهم الک می‌کنیم.مواد خشک را طی دو مرحله به مایع کیک اضافه کرده و با لیسک به‌آرامی هم می‌زنیم تا مخلوط یکدست شود.

حالا مایع نهایی کیک حاضر است .دقت کنید تا از هم زدن زیاد خودداری کنید تا کاپ‌کیک‌هایتان خوش‌فرم شود.حالا داخل کپسول‌های کاپ کیک، که داخل قالب مافین گذاشتیم را با مایع کیک پر می‌کنیم دقت کنید که ۲/۳ هر کپسول را پرکنید چون کاپ کیک در حین پخت پف می‌کند و درصورتی‌که خیلی پر باشد سرریز می‌شود.

حالا قالب را برای نزدیک به ۲۰ دقیقه داخل فر که از قبل گرم شده بگذارید تا کاپ کیک‌ها خوب بپزند. کاپ کیک به زمان کمتری از کیک برای پخت احتیاج دارد پس دقت کنید تا سفت نشوند و زیادی نپزند.

حالا کاپ کیک‌های خوشمزه ما حاضر هستند و می‌توانیم با هر چیزی که دوست داریم تزیینشان کنیم.برای تزئین کاپ کیک روز مرد می‌توانید از نماد سبیل و یا کراوات و پیراهن مردانه استفاده کنید. که معمولاً این نمادها به‌صورت کاکائو در لوازم قنادی‌ها وجود دارد.

عکس, کاپ کیک خانگی روز پدر و مرد بهترین هدیه شما عکس, کاپ کیک خانگی روز پدر و مرد بهترین هدیه شما عکس, کاپ کیک خانگی روز پدر و مرد بهترین هدیه شما عکس, کاپ کیک خانگی روز پدر و مرد بهترین هدیه شما

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر