یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کدام را بخریم پروتئین وی ایزوله یا وی کنسانتره

عکس, کدام را بخریم پروتئین وی ایزوله یا وی کنسانتره

دونوع مکمل پروتئین وی(بهترین زمان خوردن پروتئین وی و تاثیر آن روی عضله سازی)در بین داروها و مکمل های بدنسازی وجود دارد مکمل پروتئین وی ایوزله و کنسانتره . کدام یک بهتر است ؟ کدام پروتئین را مصرف کنیم.

به صورت خلاصه میتوان گفت که مکمل پروتئین وی کنسانتره whey concentrate از نظر برخورداری از پروتئین، این نوع حدود هشتاد درصد را به خود اختصاص داده و مابقی آن چربی و کربوهیدرات است. با روش اولترا فیلتراسیون، فراوری گشته و نرخ ارزانتری را به خود اختصاص داده و خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اما مکمل پروتئین وی ایزوله whay Isolates به دلیل خلوص بالای این مکمل و دارا بودن نود درصد پروتئین، معمولا گرانتر نیز می باشد. فراوری آن به روش فیلتراسیون بوده و این مورد به دلیل عدم وجود لاکتوز بسیار مناسب افرادی است که به لاکتوز آلرژی دارند. همچنین چون چربی بسیار ناچیزی دارد، از نظر حفظ سلامت نیز مورد تایید است. به تصویر زیر دقت کنید :

عکس, کدام را بخریم پروتئین وی ایزوله یا وی کنسانتره

علاوه بر داشتن کربوهیدرات‌های کمتر، وی ایزوله لاکتوز کمتری هم دارد و می‌تواند برای افرادی که تحمل لاکتوز را ندارند گزینه بهتری باشد.

با این اوصاف، مقدار لاکتوز موجود در هر دو نوع پروتیین وی به قدری کم بوده که همچنان برای این افراد نیز مناسب است. همان‌گونه که این دو نوع از پروتیین وی در ارزش غذایی با هم تفاوت دارند، قیمت هر کدام هم متفاوت بوده و معمولا پروتیین وی ایزوله گران‌تر است.درست است که پروتیین وی ایزوله به دلیل داشتن خلوص بالاتر گران‌تر بوده، اما می‌توان با مصرف بیشتر وی کنسانتره همان مقدار پروتیین را تامین کرد.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر