یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کدام میوه ها جوش صورت را خوب می کند

عکس, کدام میوه ها جوش صورت را خوب می کند

در درمان جوشهای صورت میوه ها نقش مهمی دارند که کمتر به مصرف آن ها توجه می شود . انقدر به دنبال ژلها و داروهای پر عارضه برای جوشهای صورت خود نباشید. این میوه ها را در برنامه غذایی هر روز خود قرار دهید.

هندوانه یک موهبت برای سلامت پوست شما است، به ویژه برای کسانی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند. برای داشتن پوستی درخشان  مصرف هندوانه را فراموش نکنید.

زردآلو میوه‌ای نرم و لطیف است که پوست شما را صاف، لطیف و هیدراته می‌کند. زردآلو حتی زمانی که کاملا خشک می شود هم نیز جزو یکی از بهترین میوه‌های خشک که درخشندگی طبیعی را به پوست شما می‌بخشد، می شود.

انار به دلیل داشتن خواص پوست و سلامتی منحصر به فرد خود، به ویژه در داشتن پوستی درخشان، شفاف و سالم، مشهور می باشد. در کنار دانه‌های مرواریدی قرمز رنگ آن، غشای سفید و پوست میوه انار نیز منبعی غنی‌ از مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان‌ها است.

موز میوه‌ای ساده و در عین حال بسیار مفید است که به راحتی در طول سال در دسترس است. موز نه تنها به شما انرژی فوری می‌دهد، بلکه به دلیل خواص دوستدار پوستش نیز مشهور است.

انگور میوه کوچکی که در انواع قرمز، سیاه و سبز موجود است و هر کدام خواص خاص خود را به شما ارائه می‌دهند.

اگر دلتان پوستی شفاف و بدون لک می‌خواهد، به خاطر داشته باشید که لیمو را بخشی از رژیم غذایی روزانه و رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر