یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

کرم پودر مناسب برای پوست‌های دارای جوش یا زخم

عکس, کرم پودر مناسب برای پوست‌های دارای جوش یا زخم

انتخاب کرم پودر مناسب پوست‌ حساس کمی دشوار است. در واقع پوست‌ های حساس هر یک خواص منحصر به فرد خود را دارند. به بیان دیگر نمی ‌توان برای تمام پوست‌ های حساس نسخه یکسان پیچید.

در انتخاب محصول مناسب آیتم‌ های زیادی از قبیل سابقه حساسیت‌ های فردی به محصولات مختلف، اهداف آرایشی، نوع پوست و موارد بسیار دیگری باید در نظر گرفته شوند.

اگر پوست صورتتان بر اثر بروز آکنه و یا زخم دارای ناهمواری شده‌ است، از محصولاتی استفاده کنید که هم پوشش دهی و هم نرم کنندگی مناسبی داشته باشند. در این نوع پوست ‌ها زیرسازی مناسب پوست، نکته کلیدی است.

بهتر است به جای استفاده از حجم زیادی کرم پودر، ابتدا یک پرایمر آرایشی مناسب استفاده کنید. پس از پرایمراز کرم پودرهایی استفاده کنید که از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردارند. سپس از یک پودر فیکس کننده مناسب استفاده کنید.از کرم پودرهای رقیق و آبکی که خاصیت براق کنندگی زیادی دارند بپرهیزید. در عوض می ‌توانید از محصولاتی با بافت کرمی و سنگین استفاده کنید. این محصولات می ‌توانند به خوبی ناهمواری‌ های سطح پوست را بپوشانند.نکته مهم دیگر برای این نوع پوست ‌ها نحوه اعمال محصولات آرایشی روی پوست است. استفاده از براش آرایشی مناسب که از بافت متراکمی برخوردار باشد، تاثیر بسزایی در پوشاندن عیوب پوست دارد. همچنین به این کار اصطلاحا میکرونیدلینگ نیز گفته می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر