یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
اخبار

کلاهبرداری های پرتو با تو و همکار برتر و ایران کارمند

عکس, کلاهبرداری های پرتو با تو و همکار برتر و ایران کارمند

متاسفانه این روزها شاهد فعالیت سایتهای استخدام در خانه زیادی هستیم که به صورتی کاملا موجه کلاه برداری می کنند. این سایتها که از طریق اینستاگرام بازار گرمی می کنند با زیره کانه ترین ترفندها جیب شما را خالی کرده و جیب های خود را پر می کنند. یک کلاه برداری حرفه ای.

چرا کلاه برداری ؟

دلیل اول اینکه وقتی شما قصد دارید وارد این مشاغل شوید از شما مبلغی را به عنوان ثبت نام مادام العمر می گیرند که در نگاه اول بسیار مناسب است. خوب شما باید این پول را پرداخت کنید تا وارد مرحله دوم بازی آنها شوید.

مرحله دوم زمانی است که شما را به کانالی در تلگرام میفرستند تا در آنجا با اصول کار آشنا شوید و این شروع بدبختی است چرا که آن زمان متوجه می شوید که شما باید برای گرفتن کار مثلا کار ویرایش یک متن مبلغی را تقریبا برابر با دستمزد خود بپردازید .

حتی یک دلیل موجه برای اینکار وجود ندارد اما باز هم شما ممکن است فکر کنید سرمایه گذاری خوبی انجام خواهید داد.

مشکل اساسی زمانی شروع می شود که هم زمان با شما صدها نفر دیگر همان فایل را ویرایش کرده یا تایپ کرده اند و اگر شما فقط و فقط یک غلط داشته باشید دستمزدی به شما داده نمی شود یعنی بین آن ۱۰۰ نفر فقط به ۵ نفر پول داده می شود که آنهم کمی بیشتر از پولی است که برای خرید فایل داده اند.

چقدر پول خرید فایل وارد جیب این افراد می شود ؟ این پولها حلال هستند ؟ تکلیف فردی که تمامی دارایی خود را برای ثبت نام و خرید فایل داده و حالا حق گرفتن پول خود را ندارد چه می شود؟

یکی از بزرگ ترین این سایتها ، سایت و پیجهای پرتو با تو است که با همین ترفند هر روز از کاربران ساده دل کلاه برداری می کنند. انشالله با خواندن این مطلب شما هم یک فریب خورده نشوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر