یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

کلک های آرایشی بسیار زیبا کننده

عکس, کلک های آرایشی بسیار زیبا کننده

همیشه به خاطر داشته باشید که برای تمیز و مرتب به نظر رسیدن باید آرایش ساده و سبکی داشته باشید و از آرایش غلیظ دوری کنید. البته اگر می خواهید به مهمانی بروید یا مناسبت خاصی هست می توانید کمی آرایش خود را برجسته و واضح تر کنید.

اگر چشم هایتان خواب آلود بود از سایه چشم به رنگ روشن استفاده کنید و سایه چشمتان را در وسط پلک هایتان و گوشه داخلی چشمتان بزنید. زیر ابرویتان هم مقداری از این سایه بزنید تا چشم هایتان زیبا شود.

اول یک خط لب بکشید تا دوام رژ لبتان بیشتر شود و روی لب زیباتر بشیند.قسمتهایی از صورتتان را با سایه روشن تیره ترش کنید. روی استخوان گونه تاکیدتان را بیشتر کنید تا گونه هایتان حجیم شوند.

اگر بلد نیستید با خط چشم مایع ، برای خود خط چشم بکشید و خط چشمتان کج میشود از چسب نواری استفاده کنید. با استفاده از نوارچسب آن را طبق گوشه چشمتان چسبانده و خط چشمتان را بکشید.
کشیدن خط ابرو خیلی زمان نمیگیرد. یک مداد ابرو یا سایه بردارید مرز ابروهایتان را تعیین کنید. داخل ابرو را پر کنید. زیر ابروهایتان را کانسیلر روشن بزنید تا ابروهایتان بیشتر دیده شود.
اگر زیر چشمتان سیاه شد برای آنکه آن را پوشش دهید از رژ لب قرمز استفاده کنید. رژ قرمز را روی قسمتی که لک شده بزنید بعد روی آن کانسیلر بزنید.

وقتی ریمل را از سمت پایین به بالا روی مژه هایتان میزنید به دو طرف آن را بلرزانید. ریمل را به صورت عمودی روی مژه های پایینتان بزنید.

اگر قادر نیستید خط چشم خود را تمیز و صاف بکشید زیر آن سایه سیاه بکشید تا ناصافی هایش معلوم نشود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر