یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کپسول ایمیون گلبولی برای چه مصرف می شود

عکس, کپسول ایمیون گلبولی برای چه مصرف می شود

یکی از داروهای پر فروش و پر تجویز در داروخانه ها کپسول ایمیون گلبولی است . این دارو برای جلوگیری از عفونت در کودکان مبتلا به ایدز و در پیوند مغز استخوان به منظور کاهش احتمال بروز و شدت عفونت سیستمیک و کاهش واکنش میزبان بر علیه پیوند مصرف می‌شود.

immune globulin هم چنین برای مبتلایان به نقص سیستم ایمنی، لوسمی لنفوسیتیک مزمن سلول‌های B، سندروم کاوازاکی نیز تجویز می شود. به صورت کلی می توان گفت این دارو برای بهبود سلامت سیستم ایمنی و گوارش بدن مصرف می شود.

سیستم ایمنی بدن با عوامل بیماری زا مانند باکتری ها، ویروس ها، انگل ها یا قارچ هایی که به بدن وارد می شوند، مقابله می کند و آن ها را از بین می برد. این سیستم حتی با سلول های خود بدن که به دلیل بیماری های مانند سرطان، تغییر می کنند، نیز مبارزه می کند.
سیستم ایمنی بدن ما برای محافظت از ما هر روز کار می کند و ما حتی متوجه آن نمی شویم. اما وقتی عملکرد سیستم ایمنی بدن ما به خطر بیفتد، آن وقت است که علائم بیماری به وجود می آید. تحقیقات نشان می دهد کم کاری سیستم ایمنی بدن می تواند منجر به عفونت های شدید و تومورهای نقص ایمنی شود، در حالی که فعالیت بیش از حد منجر به بیماری های آلرژیک و خودایمنی می شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر