یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

یک ورزش یوگا برای درمان پر خوری عصبی

عکس, یک ورزش یوگا برای درمان پر خوری عصبی

اگر از بیماری پرخوری رنج می برید ، نسبت به هرگونه نقص واقعی یا تصور شده نسبت به خود بسیار سختگیرانه و نا عادلانه عمل می کنید. و هرچند که شما احتمالاً می دانید که خوردن افراطی و پاکسازی پس از آن یک رفتار غیر معمول است و می تواند برای سلامتی فیزیکی و روحی شما مضر باشد ، اما به نظر نمی رسد که بتوانید خودتان را متوقف کنید. به نظر می رسد که هیچ کنترلی بر روی عادت های غذایی خود ندارید.پرخوری عصبی یک وضعیت بهداشت جسمی و روانی جدی است که نیاز به تشخیص و درمان مناسب دارد. پس از تشخیص ، ممکن است ترکیبی از روان درمانی ، درمان پزشکی و مشاوره تغذیه تجویز شود.در صورت لزوم ، پزشک شما باید بتواند شما را به یک روانشناس یا روانپزشک معتبر ارجاع دهد. مهم است که با استفاده از کسی آموزش دیده و دارای تجربه مناسب برای درمان پرخوری به دنبال درمان خود باشید.

در این پست از یاس فان یک ورزش یوگا برای درمان پر خوری عصبی را برای شما قرار داده ایم :

چشمان خود را ببندید و سه مرتبه با کمک شکم خود بخندید – این یک تمرین خنده ساده یوگاست. یوگا خنده نشان داده می تواند سطح کورتیزول را پایین بیاورد، هورمون استرسی که می تواند باعث شود هوس غذاهای قندی، چرب یا نمکی کنید.مدیتیشن Ho-Ho-Ho می تواند به شما کمک زیادی برای درمان کند.

هم چنین هربار که حس کردید هوس غذایی در حال شکل گرفتن است، از چیزی که ما به آن روش تمرکز و چارچوب بندی مجدد می گوییم استفاده کنید. به جای اینکه اقدام به مبارزه با هوس غذایی بکنید، و یا سعی کنید که به آن فکر نکنید، تمرکز خود را جلب چیزی خنده دار کنید. می توانید به جوکی فکر کنید که همیشه باعث خندیدنتان می شده و یا برای یکی از دوستانتان خنده دار ترین اتفاقی که برایتان افتاده را تعریف کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر