یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

یک کرم خانگی دست ساز و فوق العاده قوی برای دور چشم

عکس, یک کرم خانگی دست ساز و فوق العاده قوی برای دور چشم
اگر می خواهید یک کرم دست ساز و گیاهی و قوی برای دور چشم خود داشته باشید که عوارض کرم های شیمیایی را نداشته باشد با ما همراه شوید. این کرم ها چون مواد نگهدارنده ندارند برای پسوت بسیار مفید هستند اما باید در اندازه ی کم آن را تهیه کنید و در این کار حوصله داشته باشید. نگهداری از این کرم بسیار آسان می باشد و کافی است آن را در یخچال قرار بدهید. شما به کمک این ماسک از شر چین و چروک های پنجه کلاغی و تیرگی زیر چشم خلاص خواهید شد. مصرف کرم را باید هر شب ادامه دهید. اگر به موادی درون ماسک ها حساسیت دارید از استفاده کردن آن ها بپرهیزید.
روغن نارگیل و جوانه گندم
این ماسک دور چشم به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید چین و چروک های پنجه کلاغی را از بین ببرید. یادتان باشد که اگر به موادی درون ماسک ها حساسیت دارید از استفاده کردن آن ها بپرهیزید.

مواد لازم

روغن نارگیل ، جوانه گندم

طرز تهیه

روغن نارگیل را به میزان مساوی با جوانه گندم مخلوط کنید و آن ها را روی حرارت غیر مستقیم قرار بدهید.اجازه بدهید این دو ماده با یک دیگر ترکیب شوند بعد آن را از روی حرارت بردارید.بهتر است برای استفاده کردن از این کرم آن را به خوبی خنک کرده و درون ظرفی تمیز بریزید.
روغن نارگیل در سراسر جهان، علاوه بر داشتن ارزش غذایی و فواید زیبایی، به عنوان یک روغن ماساژ عالی و مرطوب کننده ی پوست نیز مطرح است.
جوانه ی  گندم خواص آنتی اکسیدان و ضد پیری دارد که به پیش گیری از بسیاری از بیماری ها مانند سرطان، بیماری های قلبی عروقی و غیره کمک می کند و همچنین به کاهش علایم پیری خطوط و چین و چروک نیز کمک می کند و علائم پیری زودرس را نیز کاهش می دهد. بافت پوست و مو شما را حفظ می کند و حتی پوست شما را از آسیب محافظت می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر