یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آرایش مخصوص صورت های پف و ورم کرده و دلایل ورم صورت

عکس, آرایش مخصوص صورت های پف و ورم کرده و دلایل ورم صورت
همیشه صورت ما شاداب و سرحال نیست و بعضی از مواقع به بعضی از دلایل می تواند صورت ما پف دار و نا زیبا و خسته باشد. چگونه صورت های پف دار را آرایش و گریم کنیم.
پلک‌های خود پودر پنکیک بزنید .
به جای سایه‌های کرمی از سایه‌های پودری استفاده کنید.
از خط چشم‌های ژله‌‌ای و مایع ضدآب استفاده کنید که روی پوست پخش نمی‌شوند و مثل چسب روی پوست می‌چسبند.
از پودرهای دکلره صورت استفاده کنید. پودر دکلره سفید که ضعیف‌تر عمل کرده و برای موهای حساس، نازک و رنگ‌ شده استفاده می‌شود. پودر دکلره آبی که قوی‌تر از پودر دکلره سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم کاربرد دارد. معمولا اگر مو مشکی طبیعی و در کل رنگ تیره بود، از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو، روشن بود از دکلره ضعیف استفاده می‌کنیم.
برای پف صورت رژلب پررنگ نزنید،یادتان باشد اگر صورت‌تان ورم کرده ‌است نباید سراغ رژلب‌های پررنگ بروید و اگر می‌خواهید برای یک ‌مهمانی آرایش نسبتا بیشتری داشته ‌باشید برای بیشتر جلوه دادن آرایش فقط روی چشم‌ها کار کنید و برای لب‌ها تنها به یک برق لب یا براق کننده قناعت کنید؛ چراکه هرچه رنگ لب پررنگ‌تر و تندتر باشد، ورم و بزرگی صورت خود را بیشتر نشان می‌دهد. بهتر است از خط لب هم استفاده نکنید چون آن هم لب‌ها را حجیم می‌کند و بر تورم صورت شما می‌افزاید، اما در مورد چشم‌ها این‌گونه نیست. اگر بتوانید با آرایش کاری کنید که درشت‌تر به‌نظر برسند، جلب‌توجه بیشتری خواهند کرد و درنتیجه پف و ورم صورت کمتر در چشم بیننده بزرگ می‌شود.
دلایل پف و ورم کردن صورت :
آلرژی
آبسه دندان
هیپوتیروئید یک مشکل تیروئید
عفونت سینوس ها
نیش برخی از حشرات
سلولیت یا عفونت های باکتریایی
مصرف داروهایی مانند آسپرین و پنی سیلین

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر