یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سرفه ی زیاد باعث این بیماری ها می شود و درمان های خانگی

عکس, سرفه ی زیاد باعث این بیماری ها می شود و درمان های خانگیاگر چه خود علت سرفه کردن مدام خطرناک است و می تواند ناشی از کرونا ، سرطان ریه و مشکلات حاد باشد اما خود سرفه کردن نیز می تواند بیماری های زیادی را برای بدن ایجاد کند. مشکلاتی چون بی اختیاری ادراری، سردرد و اختلالات خواب ، درد ماهیچه ها ،آسیب رسیدن به رگ‌های خونی کوچک، شکستگی دنده‌ها، پاره شدن دیافراگم ، آسیب به بافت‌های گلو ، بالا آوردن خون و فتق شکم.
درمان های خانگی سرفه مزمن
زنجبیل تازه : می توانید عصاره زنجبیل تازه بگیرید و آن را با مقدار برابر عسل مخلوط کنید تا شربت سرفه درست شود. فقط چند قطره از آن را برای تسکین گلو درد بخورید.
عسل و لیمو و فلفل سیاه موثر در علاج سرفه:در آب گرم یک لیمو و دو قاشق سوپ خوری عسل و یک قاشق مربا خوری فلف سیاه مخلوط کنید و آن را بنوشید.
 شیر زردچوبه :عامل اصلی فعال در زرد چوبه به عنوان کورکومین مورد شناسایی قرار گرفته است که رنگ زرد طلایی به آن می دهد.از آنجا که زرد چوبه می تواند با باکتری ها و ویروس ها مبارزه کند، علاوه بر تسکین التهاب، در درمان سرفه به خاطر عفونت گلو و عفونت دستگاه تنفسی بسیار موثر است. برای درست کردن شیر زردچوبه دو قاشق چای خوری زرد چوبه را در یک فنجان شیر آب گرم مخلوط کنید و دو بار در روز بنوشید. به طور سنتی، شیر بز به عنوان شیر گاو توصیه می شود تا خلط افزایش یابد .
قرقره هر شب آب نمک:نمک به عنوان یک عامل ضد التهاب از زمان های بسیار دور استفاده می شود؛ در واقع، طومارهای پاپیروس مصر حاوی دستور العمل های استفاده از نمک است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر