یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مفید ترین ورزش های بلند شدن قد

عکس, مفید ترین ورزش های بلند شدن قد
اگر هنوز سن رشد شما یا فرزند شما به پایان نرسیده با این ورزش ها رشد قد خود یا فرزند خود را افزایش دهید. این ورزش ها عبارتند از :
ورزش های آویزانی مثل بارفیکس ( در حالت بارفیکس فرد می تواند پاهای خود را به سمت بالا بکشد و سپس آن ها را به حالت عادی برگرداند. تکرار این کار بدن را از چربی عاری می کند. زمانی که بدن تغییر می کند، قد در نهایت بلند می شود.)
شنا کردن در آب
ورزش لمس انگشت پا(این ورزش شامل صاف ایستادن و سپس خم شدن رو به پایین به سمت زانوها است. این کار ماهیچه های کمر و ساق پا را تحریک می کند و ماهیچه های ران و باسن نیز با این تمرین ماساژ داده می شوند. به سمت انگشتان پایتان بروید، اما به خودتان بیشتر از حد بدنی خود فشار ندهید. این کار به طور ایده آل باید از سنین پایین انجام شود تا انعطاف پذیری کلی بدن را بهبود دهد.)
تغییر لگن (این شبیه به پل است. در یک وضعیت صاف دراز بکشید. زانوهایتان را خم کنید. پاهایتان را به اندازه عرض شانه از هم جدا کنید. حالا پا را فشار دهید و باسن خود را بالا ببرید. کمرتان را صاف نگاه دارید. به آرامی نفس بکشید و باسنتان را پایین بگذارید دوباره بلند شوید و تکرار کنید. تغییر لگن به مراقبت از سلول های پشت بدن شما کمک می کند.)
طناب زدن 
کشش ستون فقرات جلو(این ورزش یک روش ساده و در عین حال موثر برای عملکرد دقیق ستون فقرات است. باید بعد از یک جلسه ورزش خسته کننده مثل شنا کردن انجام شود. پاهایتان را به طور مستقیم روی زمین صاف بگذارید. نفس عمیق بکشید و حس کنید که نفستان در طول ستون فقراتتان حرکت می کند و شانه های خود را رها کنید و ستون فقرات خود را به جلو خم کنید و کش دهید.)
پا راست بالا
لگد زدن و یا پرتاب لگد نمایشی
ژست کبری(ژست کبرا شبیه افعی است. این کار با دراز کشیدن روی شکم شروع می شود. به آرامی تنه بالایی بدن خود را بالا ببرید تا گویی بتوانید قوطی ماالشعیر را باز کنید. انتقال باید بسیار نرم باشد. خم شدن به اندازه قدرت کشش بدن شماست. این ماساژ قابلیت های رشدی سلول ها را افزایش می دهد.)
ورزش پا راست بالا برای بلند شدن قد:پا راست بالا قطعاً در ۱۰ ورزش برتر برای افزایش قد هستند. آن ها آسان و بسیار ساده هستند. به پشت خود دراز بکشید. به آرامی پاهای خود را با هم بلند کنید. آن ها را مستقیم در هوا حرکت دهید. به تدریج به پایین نزدیک زمین هدایت کنید و چند اینچ بالاتر از زمین نگه دارید. دوباره آن ها را به صورت عمودی و ۹۰ درجه با کف، بالا ببرید و آن ها را درست بالای زمین قرار دهید.
پیلاتس

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر