یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش تغییر سایز استوری در فتوشاپ فیلم آموزشی

عکس, آموزش تغییر سایز استوری در فتوشاپ فیلم آموزشی
( فیلم آموزشی در انتهای توضیحات همین صفحه قرار داده شده است )چگونه می توانیم سایز عکس های استوری را تغییر دهیم ؟ اگر این موضوع برای شما جالب است با این آموزش در یاس فان همراه شوید. همان طور که می دانید  سایز ایده‌آل برای عکس‌های باکیفیت HD و ویدئوها، طول ۱۰۸۰ پیکسل و عرض یا ارتفاع ۱۹۲۰ پیکسل است. در واقع نسبت ابعاد در استوری اینستاگرام (۹:۱۶) می‌شود. به طور کلی نسبت ۹ به ۱۶ برای عکس و ویدئو استوری مناسب است. اندازه‌های مختلف عکس و ویدئو با این نسبت را به راحتی می‌توانید به راحتی برای استوری تنظیم کنید. به علاوه این نسبت برای استفاده در IGTV نیز مناسب است. برای تنظیم سایز استوری راحت‌ترین کار این است هنگام گرفتن عکس یا ویدئو وارد اینستاگرام شده و مستقیماً با دوربین اینستاگرام استوری خود را آپلود کنید اما اگر از تصویری خوشتان آمده ولی سایز مناسبی ندارد مراحل زیر را انجام دهید.
تنظیم سایز استوری در فتوشاپ :اگر نرم افزار فتوشاپ روی سیستم خود دارید و با کار با فتوشاپ تا حدودی آشنا هستید، یک فایل جدید در مسیر زیر بسازید.
File-> new
ابعاد استوری که قبلاً بیا کردیم را در بخش Width و Height وارد کنید و فایل را ایجاد کنید. سپس تصویر مورد نظر خود را درگ و دراپ کرده و تا حد امکان با کادر مورد نظر هماهنگ کنید. هم چنین ابزارهای آنلاین بسیاری مثل کانوا و … وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر می‌خواهید سایز عکس شما دقیقاً متناسب با استوری اینستاگرام شود بهترین ابزار آنلاین برای تغییر سایز KapWing’s Resizer است. فقط کافی است وارد سایت شده و عکس خود را آپلود کنید و تصویر با سایز مناسب را دریافت کنید.
سایز کاور هایلایت اینستاگرام چقدر است؟ سایز کاور اینستاگرام دقیقاً مثل پست و تصویر پروفایل است و نسبت یک به یک دارد. بهترین سایز برای کاور هایلایت ۲۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر