یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش تمیز کردن اجاق گاز های چدنی و لعابی و چربی زدایی آنها

عکس, آموزش تمیز کردن اجاق گاز های چدنی و لعابی و چربی زدایی آنها
تمز کردن اجاق گاز سوخته با چدن های سیاه شده و چربی گرفته کار سختی است اما ما در این پست بهترین روش تمیز کردن آن را برای شما قرار داده ایم.
 تمیز کردن گازهای چدنی و چربی زدایی از آنها: استفاده از هیدروژن پراکسید(آب اکسیژنه) و جوش شیرین است. برای اینکار مقداری هیدروژن پراکسید را با جوش شیرین مخلوط کنید و آن را با یک دستمال یا مسواک نرم و تمیز به تمام سطح اجاق گاز بزنید.پس از ده دقیقه که ترکیب آب اکسیژنه و جوش شیرین خشک شد، آن را با یک دستمال مرطوب کاملاً پاک کنید. همچنین می‌توانید از یک حوله مرطوب آشپزخانه استفاده کنید تا اثری از ذرات جوش شیرین باقی نماند. سپس شما می‌توانید شاهد درخشان شدن اجاق گاز باشید.
 تمیز کردن گازهای لعابی و چربی زدایی از آنها:یک فنجان سرکه داغ شده را با ۲-۳ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی قاطی کنید روی سطح گاز پخش کنید روی تمام سطح گاز را با پلاستیک بپوشانید. می توانید پلاستیک فریزر را باز کنید و تیکه تیکه گاز را بپوشانید ۱ الی ۲ ساعت صبر کنید که خوب خیس بخورد.بعد با یک اسکاچ با زبری خیلی کم یا مسواک شروع به تمیز کردن سوختگی و لکه های چربی روی گاز لعابی کنید.در آخر هم روی گاز دستمال بکشید.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر