یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش جستجو در گوگل با عکس برای یافتن منبع

عکس, آموزش جستجو در گوگل با عکس برای یافتن منبع

اگر میخواهید از طریق عکسی که در اختیار دارید در گوگل سرچ کرده و منبع را پیدا کنید با ما همراه شوید. یکی از پر کاربردترین دلایل استفاده از سرچ گوگل این است که بفهمیم عکسی که در اختیار داریم یک عکس نتی است یا عکسی واقعی . ( مثلا وقتی دوست مجازی ما عکسی از خودش ارسال کرده و ما نمیدانیم عکس نتی است یا تصویر واقعی او ) . کاربرد دیگر این است که یک عکس نتی دارید اما نمیدانید برای چه کسی است یا میخواهید نسخه با کیفیت تر از عکس مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید. برای اینکار نخست آدرس زیر را باز کنید.

 https://images.google.com/imghp

در باکس جستجو بر روی آیکون دوربین کلیک کنید.حالا شما دو بخش Paste Image URL و Upload an Image را مشاهده می‌کنید.قسمت Paste Image URL برای جستجوی عکس‌هایی است که در اینترنت قرار دارند، شما می‌توانید آدرس اینترنتی (URL) تصویر آنلاینی را که پیدا کرده اید کپی و در این قسمت وارد کنید.قسمت Upload an Image به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر ذخیره شده در کامپیوتر را آپلود کنید. هنگامی که تصویر را آپلود می‌کنید تصاویر مشابهی با اندازه و رزولوشن‌های مختلف خواهید دید و با کلیک بر روی هر کدام که خواستید می‌توانید آن را ذخیره کنید. و حال نحوه جستجو با عکس در گوشی. برای اینکار لینک زیر را باز کنید.

https://images.google.com/imghp

اکنون شما باید گزینه Request desktop site را در مرورگر خود پیدا کنید.در مرورگر سافاری روی دکمه اشتراک گذاری (Share) بزنید تا گزینه Request desktop site را پیدا کنید. در مرورگر کروم روی سه نقطه بالا سمت راست بزنید، تا گزینه Request desktop site را مشاهده کنید. در مرورگر‌های دیگر هم تقریبا مشابه است و می‌توانید آن را پیدا کنید. پس از آن نسخه دسکتاپ را در مرورگر گوشی خود می بینید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر