یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آیا شامپو ماینوکسیدیل همانند محلول آن موثر است

عکس, آیا شامپو ماینوکسیدیل همانند محلول آن موثر است

همان طور که می دانید قطعی ترین درمان ریزش مو استفاده مدام از محلول ماینوکسیدیل است که برای زنان با دوز ۵% و برای زنان با دوز ۲% تجویز می شود. استفاده از این محلول در تمامی مردان منجر به درمان ریزش مو و رویش موهای جدید خواهد شد اما در زنان ، دو سوم از زنانی که از ماینوکسیدیل استفاده می کنند نتیجه می گیرند که این امر به دلیل ریزش موی سر آنان بستگی دارد. حال سوال این است اگر به دلیل کمبود وقت یا مشکلاتی چون چسبنده شدن مو بعد از زدن ماینوکسیدیل بخواهیم از شامپوی ماینوکسیدیل استفاده کنیم همان قدر برای ما مفید است یا خیر ؟

واقعیت این است که هرگز این شامپوها جای محلولهای شیمیایی را نخواهند گرفت و تنها برای کسانی مفید است که از این محلوها به صورت هم زمان استفاده می کنند.

جالب اینجاست که دانشمندان و متخصصین نمی توانند در معرفی شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل به طور کامل در مورد نحوه و میزان عملکرد این ماده به توافق برسند.

در مقاله های معتبر مربوط به درمان ریزش مو با این ماده و معرفی شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل به وفور گفته شده است که در صورتی که ریزش مو در سطح وسیعی گسترش پیدا کند و عمر آن بیشتر از ۵ سال باشد، استفاده از این محصولات تاثیر کمتری دارند. در واقع برای دریافت بهترین نتیجه توصیه می شود از شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل در مراحل اولیه ریزش مو استفاده کنید؛ زیرا در این صورت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.
بر اساس گفته سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، از ماینوکسیدیل می توان برای کاهش ریزش مو با الگوی مردانه و یا زنانه استفاده کرد. جالب است که بگوییم طبق تحقیقات انجام شده در آکادمی پوست آمریکا، این روش درمانی در کنترل ریزش مو با الگوی زنانه بسیار موثر است و به طور قابل توجهی در مدت ۲۴ هفته موجب افزایش حجم مو ها می شود.

معرفی بهترین شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل
اکنون که می دانید ماینوکسیدیل چیست و چه تاثیری در جلوگیری از ریزش مو دارد، قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل بپردازیم. لطفا این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از یک محصول اشتباه می تواند سلامت مو های شما را با خطرات جدی مواجه کند. دسته بندی شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل به صورت زیر است:
۱) شامپو تقویت کننده و ضد ریزش دئو دراگ
۲) شامپو ماینوکسی موهای چرب و کدر لافارر
۳) شامپو ماینوکسی مخصوص موهای خشک و زبر لافارر
۴) شامپو ماینوکسا ویرگو
۵) شامپو تقویت کننده ماینوکسیدیل لامینین

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر