یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم تمام قرص های خواب آور شیمیایی و گیاهی و عوارض آنها

عکس, اسم تمام قرص های خواب آور شیمیایی و گیاهی و عوارض آنها
پیش از آنکه درباره ی قرص های لاغری صحبت کنیم از شما می خواهیم تا جایی که می شود از مصرف این دارو ها خودداری کنید و از دمنوش های خواب آوری چون اسطوخودوس ،  گل گاو زبان ، چای بابونه و غیره استفاده کنید. یا در صورت مصرف دارو بهترین داروی خواب بی خطر ملاتونین است که هورمون خواب می باشد.ترکیب داروهای خواب‌آور و الکل موجب افزایش اثرات آرام‌بخشی دارو شده و ممکن است با تبعاتی نظیر ایست قلبی و توقف تنفس همراه بوده و نهایتاً به مرگ فرد بیانجامد.
اسامی داروهای خواب آور ( هرگز بدون تجویز دکتر این دارو ها را مصرف نکنید )
قرص خواب آور دیازپام:قرص خواب آور دیازپام نوعی داروی کنترل شده از گروه بنزودیازپین‌ها است که با نام تجاری والیوم (Valium) هم به فروش می‌رسد. این دارو به‌صورت محلول خوراکی، تزریق وریدی، اسپری بینی و ژل مقعدی نیز در دسترس قرار دارد. کاربردهای دیازپام عبارت است از:
مقابله با اضطراب
برطرف کردن علائم ناشی از ترک الکل
کمک به برطرف کردن اسپاسم عضلانی
کمک به مقابله با تشنج
قطع ناگهانی دیازپام ممکن است با بروز عوارض نامطلوبی همراه باشد. از این جمله، می‌توان موارد زیر را برشمرد:
لرزش غیرارادی اندام‌های بدن
گرفتگی عضلات
تعریق
سردرد
اضطراب
تحریک‌پذیری
توهم
حساسیت شدید به نور، صدا و تماس فیزیکی
قرص خواب آلپرازوم:قرص خواب آلپرازوم از جمله داروهایی است که برای کوتاه‌مدت در کنترل اختلالات ناشی از اضطراب مؤثر بوده و علاوه بر بهبود افسردگی در تنظیم خواب نیز تأثیرگذار است. از شناخته‌شده‌ترین هم‌گروه‌های این دارو می‌توان به لورازپام، اگزازپام و دیازپام اشاره کرد. قطع ناگهانی آلپرازوم ممکن است با بروز عوارض نامطلوبی همراه باشد. از این جمله، می‌توان موارد زیر را برشمرد:
تغییر خلق‌وخو
گیجی و منگی
تحریک‌پذیری
حالت تهوع و استفراغ
خستگی شدید
سردرد
خشکی دهان و گلو
اختلال در تمرکز
قرص خواب کلونازپام
قرص خواب کلونازپام نیز درست مانند دیازپام از خانواده بنزودیازپین‌ها بوده و علاوه بر برطرف کردن اختلالات خواب به‌منظور جلوگیری از تشنج و اضطراب نیز تجویز می‌شود. قطع ناگهانی کلونازپام ممکن است با بروز عوارض نامطلوبی همراه باشد. از این جمله، می‌توان موارد زیر را برشمرد:
اضطراب
بی‌خوابی
تحریک‌پذیری
تشنج
حملات پنیک
معده‌درد
نکته:
داروهای خواب‌آور باید با تجویز پزشک خریداری شده و طبق دستور وی مورداستفاده قرار گیرند.
قرص خواب آور گیاهی تراگزاکوم:قرص خواب آور گیاهی تراگزاکوم از ترکیب گیاهانی نظیر سنبل الطیب، بهارنارنچ، گل ساعتی و درمنه تولید شده و از اثرات آرام‌بخشی و ضد اضطرابی برخوردار است.
قرص خواب آور گیاهی ترانکی وال:قرص خواب آور گیاهی ترانکی‌وال با بهره‌گیری از عصاره ریشه سنبل الطیب، گل ساعتی، رازک و بادرنجبویه تولید شده و برای کاهش اضطراب و برطرف کردن اختلالات خواب به‌کار می‌رود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر