یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سوزش داخل سینه از چیست

عکس, سوزش داخل سینه از چیست

اگر شما داخل سینه خود احساس سوزش دارید یا نوک سینه ی شما می سوزد از چیست ؟ اگر شما باردار هستید و در شیردهی به سر می برید که این یک مساله عادی به خاطر تغییرات هورمونی است و نباید نگران شوید.

در غیر این صورت گاهی اوقات سوزش نوک سینه می‌تواند نشانه‌ی عفونت باشد که به مراجعه به پزشک نیاز دارد. البته در این صورت شما باید در کنار سوزش احساس درد و تب و لرز نیز داشته باشید.

گاهی هم مساله فقط یک آلرژی به لباس است.

برخی زنان همچنین در طول شیردهی به برفک نوک سینه دچار می‌شوند که نوعی عفونت مخمر است. نوزادان ممکن است این به این عفونت در دهان خود مبتلا شده و آن را به مادر منتقل کنند، یا برعکس. برفک اغلب از نوک سینه شروع شده و به نقاط دیگر گسترش می‌یابد.

دلایل سوزش سینه چپ:

.تغییرات هورمونی

.کیست

.آبسه

کوستوکندریت(عفونت غضروف واسط دنده و استخوان قفسه سینه:کوستوکندریت یک وضعیت دردناک دیواره قفسه سینه است که معمولاً زنان و مردان بالای ۴۰ سال را درگیر می کند و علت سوزش سینه چپ در زنان و مردان می شود. این اتفاق زمانی رخ می دهد که غضروف هایی که دنده ها را به استخوان سینه متصل می کند ملتهب شود.)

مشکل قلبی(گر دردتان گذرا و ازاردهنده است و سابقه بیماری قلبی دارید و یا اینکه علائمی مانند خستگی،انتشار درد به گردن و دست همراه با استرس داشته و با  انجام فعالیت دردهایتان بیشتر میشود حتما ضروریست که با متخصص قلب و عروق مشورت نمایید)

احتباس شیر در زمان شیردهی

تومور فیلود(آنها به طور معمول زنان بین ۳۵ تا ۵۵ سال را تحت تأثیر قرار می دهند. اما مطالعات نشان داده است که زنان ۴۵ تا ۴۹ ساله بیشتر در معرض خطر این بیماری هستند.تومورها را می توان به سادگی از طریق یک عمل و راه های غیرجراحی از بین برد.)

مشکلات گوارشی و رفلاکس

مشکلات تنفسی(با توجه به شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا اگرربه این بیماری مبتلا شده اید و احساس سوزش قلب و قفسه سینه را دارید،حتما ضروریست جهت اطمینان از سلامت قلب و ریه تان به پزشک متخصص جهت معاینه قلب و ریه خود مراجعه نمایید)

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر