یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین شامپوهای درمان ریزش موی ارثی

عکس, بهترین شامپوهای درمان ریزش موی ارثی

شما را با بهترین شامپوهای درمان ریزش موی ارثی آشنا می کنیم.

شامپو ضد ریزش ارثی پالمینکس اویدرم ۲۵۰ میلی گرم : شامپو پالمینکس اویدرم با تقویت پیاز و ساقه مو و مهار تولید DHT (عامل ریزش موی آندروژنیک) مانع از ریزش موی سر با الگوهای مختلف (زنانه و مردانه) شده و باعث لطافت و شادابی موها می گردد.

شامپو ضد ریزش مو لورآل مدل Elseve Arginine Resist : شامپو «لورآل» مدل «Elseve Arginine Resist X3» در سری شامپوهای ضدریزش مو قرار می‌گیرد و دارای آرژنین و پروتئین است. این نوع ترکیبات به افزایش رشد مو کمک کرده و ریزش مو را قطع می‌کنند. همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت‌کننده‌ی کف همان فوم‌بوسترها هستند که گاه ممکن است حتی وجودشان در موهای بلند دردسرآفرین شود.

شامپو ضد ریزش مو سوپکس مدل Caffeine :  بیشتر کمپانی‌های مرتبط برای این مشکل، راه‌های درمانی ارائه کرده‌اند که در بین آن‌ها سوپکس یکی از بهترین‌هاست. شامپوی ضدریزش سوپکس حاوی کافئین است تاثیر آن در کنترل مکانیزم اصلی ریزش مو بی‌نظیر است. این شامپو با خون‌رسانی مناسب‌تر به پیاز مو و همچنین قابلیت تحریک گردش خون مویرگی کف سر، باعث تقویت و تغذیه‌ی موها می‌شود. این شامپو موها را به ملایمت پاک کرده و باعث افزایش خون در ریشه‌ی موها می‌شود. عصاره‌ی لوپین موجود در شامپو ضدریزش در پرتر دیده‌شدن و شادابی مو تاثیر فوق‌‌العاده‌ای دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر