یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد

شاید برای همه ی ما جالب باشیم که بدانیم در این شبکه های اجتماعی و گروه ها چه کسی شماره ی ما را در گوشی خودش سیو کرده است ؟ این یک ترفند ساده و کاربردی است .
بهترین روش استفاده از گزینه broadcast در WhatsApp می باشد.
از این طریق می توانیم فقط برای کسانی که شماره مان را در فهرست مخاطبین خود سیو کرده اند، پیام ارسال کنید، در نتیجه با این روش دقیقاً متوجه خواهیم شد که چه کسی شماره موبایل مان را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کرده است؟
برای اینکه از واتساپ گوشی های اندروید بفهمیم که چه کسی شماره ما را ذخیره کرده است به ترتیب زیر عمل می کنیم:
چنانچه در پی جواب این سوال هستید که از واتس اپ چگونه بفهمیم که کسی شماره مان را در در کانتکت گوشی تلفن همراه خود سیو کرده است بهترین روش استفاده از گزینه broadcast در WhatsApp می باشد.ابتدا وارد پیام رسان WhatsApp می شویم.روی گزینه سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک یا لمس می کنیم.گزینه New broadcast را انتخاب می نماییم.هر فردی را که می‌ خواهیم بفهمیم آیا شماره مان را در Contact خود ذخیره کرده یا خیر انتخاب نموده و تیک سبز رنگ را لمس می کنیم.
صفحه جدیدی باز می‌ شود، هر پیامی که تمایل داریم را می نویسیم و بعد آن را ارسال می کینم.
هنگامی که پیام فرستاده شد، انگشت خود را روی پیام نگه می داریم تا انتخاب شود، سپس روی گزینه سه نقطه در قسمت بالا کلیک یا لمس کرده و گزینه info را بر می گزینیم.در این قسمت وارد یک صفحه جدید شده ایم که گزینه‌ های delivered و read در آن وجود دارد.اگر نام شخص مورد نظرمان که می‌ خواستیم بفهمیم آیا شماره موبایل مان را سیو دارد یا خیر در لیست delivered نبود، یعنی آن شخص شماره ما را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره نکرده است و سایر افرادی که پیام برای آن‌ ها در لیست delivered قرار گرفته است شماره مان را سیو کرده اند.اما در گوشی های آیفون برای فهمیدن اینکه چه شخصی شماره موبایل ما را سیو نموده است عملیات زیر را انجام می دهیم:
برنامه شبکه اجتماعی واتس اپ را در آیفون اجرا می کنیم.در قسمت سمت راست بالا روی گزینه Broadcast list کلیک یا لمس می نماییم.صفحه جدیدی باز می ‌شود که می‌ توانیم در این بخش گزینه new list را انتخاب کنیم.هر کسی را که می‌ خواهیم بدانیم که آیا شماره موبایل مان را سیو کرده یا خیر زا برگزیده و سپس گزینه create را انتخاب می کنیم.پیام دلخواه خود را می نویسیم و می فرستیم. هنگامی که ارسال شد انگشت خودمان را بر روی آن گرفته و نگه می داریم، آنگاه گزینه مثلث مانندی را که به نمایش در آمده را لمس نموده و گزینه info را می زنیم.در این بخش می ‌توانیم ببینیم که گزینه‌ های delivered و read فعال شده و چه کسی این پیام را خوانده و پیام برای کدام شخص felivered شده است. در صورتی که نام فردی که ما در فهرست broadcast گذاشته بودیم در قسمت delivered قرار نداشت، یعنی آن فرد شماره مان را در کانتکت خود سیو نکرده است، با این شیوه می فهمیم که در گوشی های آیفون چه افرادی ما را در شماره ما را لیست مخاطبین خود قرار داده اند.
عکس, ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد عکس, ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد عکس, ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد عکس, ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد عکس, ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد عکس, ترفند فهمیدن اینکه چه کسی شماره مرا در واتساپ سیو کرد

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر