یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان لخته شدن خون در بدن با روغن علف لیمو

عکس, درمان لخته شدن خون در بدن با روغن علف لیمو

همان طور که میدانید لخته شدن خون در بدن منجر به سکته های مغزی و قلبی می شود. بهترین داروی گیاهی برای پیشگیری از ایجاد این لخته ها روغن علف لیمو است. این روغن در کنار خواص جادویی خود نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ایجاد لخته های خونی دارد.

اگر لخته خون آزاد شود و از طریق رگ های شما به قلب و ریه ها برسد ، میتواند درون رگ گیر کرده و از جریان خون جلوگیری کند . یک حالت اورژانسی میباشد که باید سریعا به آن رسیدگی کرد و میتواند باعث مرگ فرد شود .برای دچار نشدن به این مشکل بهتر در ابتدا ایجاد هر گونه علائمی بر روی بدن خود سریعا به پزشک مراجعه کنید . پزشکان نیز برای این مشکل قرص را برای بیماران تجویز میکنند که به میزان قابل توجه از لخته شدن خون جلوگیری میکند .

روغن علف لیمو  میتواند از لخته شدن خون به میزان قابل توجه ای بکاهد . روغن علف لیمو به توقف گردش خون با انقباض جریان خون کمک شایانی می کند .

هشدارها :

زیاده روی در مصرف روغن علف لیمو می تواند باعث سرگیجه ، خشکی دهان . تکرر ادرار و نیز مشکلات شود . برای مواجه نشدن با عوارض روغن علف لیمو بهتر از این روغن به میزان درستی استفاده کنید . بهتر است از این روغن زیر نظر پزشک استفاده کنید .

به هیچ وجه از روغن علف لیمو برای کودکان زیر سن ۲ سال استفاده نکنید . این روغن میتواند مشکلات جبران ناپذیری را کودکان به وجود آورد . برای مواجه نشدن با عوارض روغن علف لیمو از این روغن برای کودکان تا جای امکان استفاده نکنید .

بعضی از افراد پس از استنشاق روغن علف لیمو دچار مشکلات در ریه خود میشوند . بهتر است برای مواجه نشدن با مشکلات ریه از استنشاق این روغن به میزان قابل قبولی دوری کنید . از این روغن گیاهی زیر نظر پزشک متخصص استفاده کنید تا به عوارض روغن علف لیمو دچار نشوید .

یکی از عوارض روغن علف لیمو بر زنان باردار میباشد . بهتر است به هیچ وجه در دوران بارداری از این روغن استفاده نکنید . زیرا می تواند برای ماد و نیز جنین خطرناک باشد و باعث ایجاد آسیب برای جنین شود .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر