یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

دلایل اینکه خواستگار ندارید و چند راه حل

عکس, دلایل اینکه خواستگار ندارید و چند راه حل
اگر سن ازدواج شما در حال سپری شدن است و هنوز خواستگار ندارید باید علت را جویا شوید. ممکن است علی رغم داشتن شرایط خوب و متوسط باز هم شما خواستگار ندارید در حالیکه افرادی پایین تر از شرایط و چهره ی شما ازدواج کرده اند. راز این مساله چیست؟
دلایلی که در جامعه باعث می شود یک دختر خواستگار نداشته باشد :
بالا رفتن هزینه های زندگی برای مردان
انحراف اجتماعی:تنها راه حل این مشکل توبه ی واقعی دختر و تغییر برای تغییر و اصلاح خودش هست.
سن زیاد دختر(معمولا با بالا رفتن سن تعداد انتخاب های شما هم محدودترمیشه، زمانی که سن شما بیشتر از ۳۵ سال بشه به مرور تعداد خواستگارای شما هم کمتر میشه.
با این وجود هیچ قطعیتی در این رابطه وجود نداره و فقط در حد احتمال باید اون رو در نظر بگیرید؛ سعی کنید بخاطر ایده آل های غیر واقع بینانه و سخت گیری، خواستگارای خودتون رو از دست ندید.)
رسم و رسوم غلط
مشکل بزهکاری در خانواده دختر
نرسیدن به ظاهر خود( ورزش کنید تا اندامی متناسب داشته باشید . سعی کنید تا جایی که می تونید آراسته باشید، آرایش ملایمی داشته باشید و از یک عطر خوش بو استفاده کنید.)
سطح اقتصادی خانواده:کاری که شما می تونید برای جبران این موضوع بکنید اینه که روی توانمندی های خودتون خارج از محیط خونه و خانواده تمرکز کنید! و سعی کنید توی محیط دانشگاه و محل کارتون از خودتون چهره ی یک دختر مستقل، موفق، باپشتکار و با استعداد نشون بدید؛ تا در ابتدا با این خصوصیات اخلاقی خواستگارهای خودتون رو جذب کنید.
تحصیلات پایین : احتمالا شما هم یکی از ویژگی های خواستگار خوب رو تحصیل کرده بودن اون می دونید. پس اگه جزء اون دسته از دخترایی هستین که تحصیلات پایینی دارید بهتره کمی روی این گزینه فکر کنید و اگه شرایطش رو دارید ادامه تحصیل بدید.
روابط اجتماعی پایین دختر
کمبود اعتماد به نفس دختر( شما به عنوان یک دختر باید همیشه یادتون باشه که بالا بودن اعتماد به نفس می تونه به گسترده تر شدن روابط اجتماعیتون و بالطبع زیاد شدن تعداد خواستگارای خوبتون بهتون کمک کنه)
توقعات بالای دختران
سخت گیری خانواده ها
سابقه طلاق در خانواده دختر
سابقه بیماری های خاص در خانواده دختر

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر