یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش بلند کردن سبیل شبیه چهره های معروف و جذاب

برای داشتن سبیل بلند و جذاب باید صبر زیادی داشته باشید. برای داشتن سبیل بلند بهتر است این کار را با بقیه قسمت‌های صورت در یک زمان بلند کنید تا از هرگونه شکل عجیب و غریبی جلوگیری کنید. اگر طول ریش‌های شما از ۸-۱۰ میلی‌متر رشد بیشتری نمی‌کند پس احتمالاً سبیل شما چیزی بیشتر از یک خط نازک روی لب‌های شما نخواهد بود.اما اگر بعد از چند هفته به راحتی ریش شما بلند می‌شود متوجه خواهید شد که مو روی لب‌های شما در چه جهتی رشد می‌کنند. بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که مثل تام سلیک آنها را به سمت پایین شانه کنید یا مثل جورج پنجم آنها را به طرفین تاب بدهید.از پوست خود مثل همیشه مراقبت کنید. روغن سبیل را فقط برای ریش‌های بلندتر از ۱۵ میلی‌متر به کار ببرید و کرم لایه‌بردار و مرطوب‌کننده را کمتر استفاده کنید. پوست را تمیز نگه دارید موهای بلند دوست دارند که در محیطی تمیز قرار بگیرند.برای ایجاد مقاومت در روزهای اولیه سعی کنید ریش‌ها را تمیز و مرتب نگه دارید تا ظاهر آنها خوب به نظر برسد حتی قبل از اینکه رشد سبیل‌ها به مراحل پایانی خود نزدیک شود.زمانی که موهای بالای لب شما شروع به افتادن روی لب‌های بالایی کردند این زمانی است که شما می‌تواید از قیچی برای کوتاه کردن قسمت‌های اضافی استفاده کنید و اگر دوست دارید تا سبیل‌های بلندتری داشته باشید می‌توانید با هدایت سبیل‌ها به طرفین طول آنها را مرتب نگاه دارید.به صورت ایده‌آل شما قصد دارید که موهای زیر بینی به اندازه موهای بالایی لب برسند.مسیری که از اینجا طی می‌کنید به این بستگی دارد که چه استایلی را شما انتخاب می‌کنید و چقدر در مورد رشد موهای خود واقع‌بین بوده‌اید. بزرگ‌ترین اشتباه وقتی به رشد سبیل می‌رسد، این است که استایل درست را انتخاب نکنید و این استایل را حفظ نکنید.اگر شما ریش‌هایی ضخیم و پر پشت دارید سعی کنید از مدل دو شاخه پیروی کنید که می‌تواند به ریش‌های ضخیم شما فرم و شکل بدهد. اگر موهای نرم‌تری روی صورت خود دارید و ساختار مناسبی هم در اختیار دارید یک سبیل نازک مدادی می‌تواند ظاهر شما را برجسته‌تر کند.اگر در مورد بلند کردن سبیل‌های‌تان جدی هستید بهتر است قبل از شروع به هر کاری به دیدن یک کارشناس بروید. آنها می‌توانند به شما بگویند چه چیزی کار خواهد کرد و چطور در شرایط مختلف از آن محافظت کرد.
۱- مدل دو شاخه به علاوه ریش:
یک ترکیب خوب که هم ریش و سبیل را به یک اندازه مورد توجه قرار می‌دهد. ریش‌های خود را برای مدتی بلند کنید و مدل‌های مختلف سبیل را امتحان کنید هیچ وقت آن را کوتاه نکنید.
۲- مدل سبیل آبشاری
ریش خود را بلند کنید و سپس همه چیز را به اندازه ۳ میلی‌متر به سمت پایین هدایت کنید به جز سبیل‌های ضخیم.
۳- سبیل مدادی
یک ته ریش بگذارید سپس اطراف بالای لب‌ خود را بتراشید تا یک سبیل ظریف و تمیز را درست کنید.
۴- سبیل استاندارد
سبیل‌هایی که همه آن را می‌شناسند و زیاد هم جلب توجه نمی‌کند. هیچ ظاهر و استایل خاصی در این مدل وجود ندارد. آنقدر معمولی است که گویا همیشه آنجا بوده است. روزی ۱ یا ۲ بار باید صورت خود را بتراشید. این ظاهری است که از انتخابش پشیمان نخواهید شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر