یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش درمان قارچ پوستی با روغن جوجوبا

اگر شما دچار هر نوع عفونت قارچی هستید و به دنبال درمان گیاهی و سنتی آن می باشید ، روغن جوجوبا یک گزینه ی عالی است.  روغن جوجوبا یکی از مکمل ها در تولید انواع کرم ها . لوازم آرایشی . بهداشتی و حتی نرم کننده ها میباشد . این روغن سرشار از ویتامین E ، ویتامین‌های گروه B می باشد.

از خواص روغن جوجوبا می تواند بر خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتری اشاره کرد . با استفاده از این روغن طبیعی از پیشرفت قارچ پوستی در بستر پوست تا حدودی میتواند جلوگیری کرد  .

قارچ پوستی یکی از بیماری می باشد که میتواند در سطح پوست یا به شکل درون جلدی در زیر پوست ظاهر شود . هر قسمتی از بدن که در معرض رطوبت و گرما باشد . ضریب ابتلا به قارچ پوستی در آن قسمت میتواند تا حدودی افزایش یابد و به دنبال آن بیمار دچار درد و التهاب در پوست خود میشود .

هشدار :

یکی از عوارض روغن جوجوبا استفاده داخلی در دهان است . این روغن می تواند خطر بیماری قلبی را در صورت استعمال داخلی افزایش دهد .

برای راحتی خیال خود هیچ گاه از این روغن گیاهی خود سرانه و بدون انجام آزمایشات نسبت به حساسیت ها به مواد مختلف استفاده نکنید و حتما زیر نظر پزشک مصرف کنید ، زیرا نمیتوان از عوارض روغن جوجوبا به سادگی گذر کرد .

از عوارض روغن جوجوبا می تواند به ایجاد کهیر و خارش در پوست اشاره کرد . از این روغن هیچ گاه به صورت استعمال داخلی استفاده نکنید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر