یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

زمان مصرف و دوز مناسب ویتامین د سه برای همگان

عکس, زمان مصرف و دوز مناسب ویتامین د سه برای همگان
آز آنجایی که مصرف ویتامین D3 باید هم زمان باشد این دارو را به صورت ترکیبی ارائه کرده اند که بهتر است دارو را برای تاثیر بیشتر به شکل ترکیبی با کلسیم تهیه کنید . از آنجایی که ویتامین D3 بهترین ویتامین برای مقابله با کرونا است مصرف آن بر همگان ضروری است .مضرف این دارو برای همه سنین ضروری است و حتی به نوزادان توسط مرکز بهداشت به صورت قطره ارائه می شود. فقط زنان باردار باید این دارو را با مشورت پزشک خود مشورت نمایند. بهترین زمان خوردن دارو ضبح ها با صبحانه می باشد.
علاوه بر این نقش شگفت انگیز کلسیم برای بدن انسان :
افزایش استحکام استخوان
بهبود خواب
تنظیم ضربان قلب
موثر در متابولیسم آهن بدن
تنظیم کارکرد سیستم عصبی بدن
کنترل و تنظیم انقباض عضلات بدن
علائم کمبود کلسیم :
بی خوابی و کاهش خواب مفید
ریزش مو
گرفتگی و اسپاسم عضلات
درد مفاصل و استخوان درد
فشارخون بالا و دردهای زیاد قاعدگی
افزایش شکنندگی ناخن ها و دندان ها و استخوان ها
چه افرادی باید از قرص کلسیم استفاده کنند :
قرص کلسیم برای افرادی که کلسیم خون پایینی دارند و کسانی که از طریق رژیم غذایی به مقدار کافی کلسیم بدست نمی آورند، باید مورد استفاده قرار گیرد. برای درمان بیماری هایی که دلیل اصلی آن ها کمبود کلسیم می باشد از جمله پوکی استخوان نیز باید قرص کلسیم مصرف شود.هم چنین زنان به دلیل ساختار فیزیولوژیک بیشتر در معرض کمبود کلسیم قرار دارند و نیز به واسطه ی کاهش استروژن پس از وقوع یائسگی بیشتر در معرض پوکی استخوان قرار می گیرند. به همین دلیل مصرف قرص کلسیم برای زنان بسیار مفید و تاثیر گذار خواهد بود و کلسیم مورد نیاز بدن آن ها با مصرف این مکمل تامین می گردد.استفاده از این قرص برای همه افراد مناسب است و میزان مورد نیاز کلسیم بدن را برای فعالیت های روزمره و تقویت استخوان ها و سلامت دندان ها افزایش می دهد.مصرف این فرآورده برای سالمندان و بیمارانی که به مدت طولانی تحت درمان با داروهای ضد تشنج و کورتیکواستروییدها هستند- بیماران مبتلا به پوکی استخوان- نرمی استخوان( راشیتیسم)- کم کاری غده پاراتیرویید و تتانوس توصیه می شود.در دوران حاملگی و شیردهی این فرآورده باید با دستور پزشک استفاده شود.
تداخلات دارویی قرص کلسیم + ویتامین D
برای پیشگیری از هرگونه تداخل دارویی این قرص را با ۱ تا ۲ ساعت فاصله از سایر داروها مصرف نمایید.
نکات مهم در خصوص مصرف قرص کلسیم+ ویتامین D
در صورت دارا بودن سنگ کلیه قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت کنید.
اگر به کلسیم یا ویتامین دی موجود در فرآورده حساسیت دارید باید از مصرف این قرص خودداری نمایید.مصرف اشکال خوراکی کلسیم احتمال بروز یبوست نفخ تهوع و استفراغ را به دنبال دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر