یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس

نسل جدید دیوار پوش ها را در این پست به شما معرفی خواهیم کرد.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش های جدید کامپوزیت:دیوارپوش کامپوزیت روی هر دیواری به راحتی نصب می‌شوند. از آن‌ها در در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون اداری، طراحی داخلی مطب، طراحی داخلی رستوران و یا حتی طراحی داخلی شرکت استفاده می‌شود. می‌توانید این نوع از دیوارپوش ها را با طرح سنگ یا آجر را برای دیوار پشت تلویزیون و یا طرح چوب برای دیوار پشت تختخواب در اتاق مستر استفاده کنید.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
یکی از مدل‌های لوکس دیوار پوش‌ ، دیوارپوش های جدید چرمی هستند که بهتر است از آن فقط برای یک فضای کوچک مثل پشت تی وی استفاده کنید.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش های جدید PVC :دیوارپوش PVC روکش‌دار در طرح‌های چوب و سنگ هستند که زیبایی خاصی دارند. پی وی سی نسبت به ضربه و حرارت مقاوم‌اند، خاصیت آنتی باکتریالی دارند، عایق صدا و گرما هستند و نصب آن‌ها سریع و آسان است. از این دیوارپوش های پی وی سی در باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، محیط‌های درمانی، سرویس‌های بهداشتی و … استفاده می‌شود.دیوارپوش های پی وی سی نوع ماربل شیت؛ چون ضد خش است و قابلیت ضربه پذیری بالا دارند برای محل‌های پر رفت و آمد به‌خصوص راه پله‌ها مناسب است.دیوارپوش های جدید آلومینیومی نسل جدید دیگری از دیوار پوش ها هستند. این دیوارپوشها پشتشان چسب دارد و به راحتی و بدون نیاز به تجهیزات جنبی دیگر روی دیوار نصب می‌شوند.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش سنگی : دیوارپوش های جدید سنگی از انواعی است که در ساخت آن از سنگ آنتیک استفاده می‌شود. با توجه به تنوع این نوع سنگ‌ها می‌توان از این طرحی متناسب با هر دکوراسیونی استفاده کرد. دیوارپوش سنگی بر روی هر دیواری مثل گچی، سیمانی، سرامیکی و … به راحتی نصب می‌شود.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش های جدید آلومینیومی:دیوارپوش های جدید آلومینیومی تنوع بالایی دارند و به سادگی نصب می‌شوند؛ به همین دلیل مورد علاقه دکوراتورها است. این دیوارپوشها پشتشان چسب دارد و به راحتی و بدون نیاز به تجهیزات جنبی دیگر روی دیوار نصب می‌شوند.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش های جدید شیشه‌ای:به علت راحتی در تمیز کردن دیوار پوش جدید شیشه‌ای برای آشپزخانه منازل و محیط‌های کاری مناسب است.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوار پوش جدید پارچه‌ای:دیوارپوش های پارچه‌ای یا کاغذ دیواری پارچه‌ای از الیاف نخی تولید می‌شوند. و ویژگی‌های طبیعی پارچه را به دیوار پوش می‌دهد.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش های جدید سه بعدی:دیوارپوشهای سه بعدی یا همان تری دی پنل محصول مدرن و زیبایی در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی است. این دیوار پوش‌های سه بعدی عایق صدا، رطوبت و دما هستند و در انواع بتنی، سلولوزی، پی وی سی ، ام دی اف یا mdf، فایبرگلاس و بست وال در بازار وجود دارند. دیوارپوش های جدید سه بعدی در بخش‌های مختلف مانند دیوار نشیمن، دیوار رستوران، دیوار گالری‌های هنری، تالارهای عروسی، نمایشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، فست فودها، بوتیک‌ها و … قابل استفاده هستند.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوارپوش های جدید فومی:فوم پلی اتیلن، ترکیبی از پلی اتیلن فشرده و حباب‌های ریز هوا است. ورق‌های فوم پلی اتیلن، به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی در دیوار، سقف و کف ساختمان‌ها به منظور جلوگیری از انتقال صدا و رطوبت از طبقات و یا واحدها به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. دیوارپوش های جدید فومی قابلیت انعطاف پذیری و نصب سریع و آسان دارند. خاصیت آنتی باکتریال، وزن کم و قابلیت شستشو با مواد شوینده از خصوصیات این نوع از دیوارپوش هاست که آن‌ها را پرکاربرد کرده است.دیوار پوش فومی را می‌توان در فضا‌های گوناگون از جمله دیوار مهدکودک، خانه‌های بازی کودک، سالن‌های ورزشی، استودیو‌های موسیقی، تالار، سالن اجتماعات و هتل، سالن‌های آرایشی و همچنین دکوراسیون داخلی منازل و اتاق‌ها بدون نیاز به زیرسازی مورد استفاده قرار داد.
عکس, معرفی تمام نسل جدید دیوار پوش با عکس
دیوار پوش جدید کناف
ورق کناف نوعی پنل گچی با روکشی از کاغذی است که برای ایجاد سقف کاذب، دیوارهای کاذب و ایجاد دکور بر روی سقف و یا دیوار از آن استفاده می‌شود. دیوارپوش های جدید کناف سبک هستند، مقاومت بالایی در برابر آتش دارند، در برابر صدا و رطوبت عایق هستند. نصب آن‌ها آسان است و بعد از نصب به راحتی می‌توان آن را رنگ‌آمیزی کرد. انعطاف پذیری بالایی دارند و قابل استفاده برای سقف‌های دکوراتیو و قوس‌دار هستند. از دیوارپوشهای کناف در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، هتل‌ها، مراکز تفریحی و آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و … استفاده می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر