یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چند تکنیک ساده برای آب کردن شکم بدون ورزش و رژیم

عکس, چند تکنیک ساده برای آب کردن شکم بدون ورزش و رژیم

یک شکم کوچک می خواهید ولی حوصله و وقت ورزش کردن را ندارید ؟ دوست ندارید رژیم لاغری بگیرید ؟ نمی خواهید از داروهای لاغری استفاده کنید ؟ بسیار خوب از این تکنیک های ساده استفاده کنید. هر روز این کارها را انجام دهید.

کار اول شما خیلی ساده است یک نوشیدنی راحت و ارزان .  آب داغ و لیمو ترش که باید صبح ناشتا میل کنید.
لبنیات و گلوتن را مصرف نکنید یا مصرف آن ها را به حداقل برسانید . این دو باعث نفخ شدید و بزرگ دیده شدن شکم شما می شوند.

از ضد نفخ ها در طول روز مصرف کنید. آناناس ، دمنوش زیره سبز ، دمنوش نعناع.

ممکن است اینطور فکر نکنید، اما وقتی غذا را با سرعت سریع می خورید این می تواند باعث به دام افتادن هوا در سیستم شود که منجر به نفخ شکم میشود.برای کاهش این خطر، به آهستگی مواد غذایی را بجوید و زمان صرف کنید تا غذاهای خود را به پایان برسانید . این نیز راهی خوب برای کاهش خطر پرخوری است.

.اگر بخواهید شکم را تا پایان روز کوچک کنید، میزان سدیم را در غذا بررسی کنید و بیش از ۶ گرم نمک در روز نخورید.

اگرچه آدامس راهی خوب برای ایجاد تنفس تازه است، اما این روش راهی عالی برای قورت دادن حتی هوای بیشتر است.بسیاری از آدامس ها حاوی مشروبات الکلی نیز هستند که علاوه بر آن نیز عامل نفخ است ، بنابراین مصرف آدامس را کاهش دهید و ببینید که التهاب کاهش میابد.

نوشیدنی های گازدار باعث نفخ و باد کردن می شود چون آن ها می توانند باعث شوند گاز در بدن گیر بیفتد برای جلوگیری از این مساله، روزانه آب بخورید. احساس می کنم به طور مداوم به مردم می گویم آب بیشتری بنوشند.

اما این فقط به این دلیل است که واقعا ضروری است، نه فقط برای کاهش وزن بلکه برای عملکرد کلی بدنی. آب هم چنین می تواند به کاهش نفخ شکم کمک کند، با این حال، سموم را دفع می کند و شکم را آب می کند.

اگر به دنبال یک سبک زندگی تمیز هستید، شانس زیادی وجود دارد که از خوردن دسر صرف نظر کنید چون اغلب مملو از شکر و یا قند مصنوعی است. هر دوی آن ها به علت نفخ مشهور هستند. اگر بخواهید معده را کوچک کنید، پس از خوردن غذاهای شیرین صرف نظر کرده و آن ها با چند میوه تازه جایگزین کنید.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر