یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چند سوال اصلی و مهم دختر وپسر در خواستگاری

عکس, چند سوال اصلی و مهم دختر وپسر در خواستگاری

علاقه شما چیست؟
شغل هرکسی اشتیاق زندگی او نیست. این سوال به شما کمک می کند جزئیات چیزهایی که واقعاً دوست دارند با آنها وقت خود را بگذرانند را بدانید. چاوز می گوید: سوال در مورد خواسته های درونی او به شما کمک می کند انتظار واقع بینانه تری از اینکه چه چیزی برایش مهم نیست یا چه چیزی برایش بسیار مهم است داشته باشید.

برای امرار معاش چه می کنید؟
بله دانستن شغل شریک زندگی خود مهم است. شانون چاوز، روانشناس و درمانگر رابطه جنسی، توضیح می دهد که اگرچه ممکن است به نظر یک سوال کلیشه ای برسد اما این یک بخش مهم از کسانی است که دوستشان دارید. اگر طرفدار خط کاری او نیستید، ممکن است برای شما مناسب نباشد.

سرگرمی های شما چیست؟
چاوز می گوید: “اگر شما او را دوست دارید این بدان معناست که شما در مورد اینکه این شخص واقعاً چه کسی است خیال پردازی می کنید”. چاوز می گوید: اگر از او در مورد سرگرمی هایش بپرسید به شما کمک می کند تا از این تخیل فاصله بگیرید و در عوض احساس واقعی خود را به دست آورید.

آیا خودتان تنها زندگی می کنید؟
برای آشنایی بیشتر این یک سوال تکراری است اما بسیار مهم است. این نشان می دهد که آیا آنها هم اتاقی دارند، آیا توانایی زندگی در تنهایی را دارند، آیا بچه دارند و یا با خانواده شان زندگی می کنند.

بزرگترین موفقیت خود را کدام می دانید؟
چاوز توضیح می دهد: من سوالاتی را دوست دارم که در مورد تجربیات احساسی افراد می پرسند. این می تواند چیزی باشد که شما در زندگی به آن افتخار می کنید، مانند یکی از بزرگترین موفقیت های خود.” این سوال به آنها این فرصت را می دهد که کمی لاف بزنند، این بدان معناست که شما می توانید تحت تأثیر مهارت های آنها باشید، هرچه که باشد.

آیا الان بدهکار هستید؟
این یکی می تواند به نوعی ناجور باشد اما اگر جریان مکالمه درست به نظر برسد قطعاً بازی عادلانه ای است. از آنجا که در نهایت بسیاری از زوجین در امور مالی خود شریک هستند، باید بدانید که درگیر چه چیزهایی خواهید شد.

اغلب چگونه استرس می گیرید؟
جهان می تواند مکان ایجادکننده اضطراب باشد. این بدان معناست که شما باید بدانید معشوق تان چگونه با فراز و نشیب های زندگی خود کنار می آید. اگر هر یک از مکانیزم های مقابله ای شما به هم بخورد، سازگاری شما ممکن است زیاد باشد.

رابطه شما با والدینتان چگونه است؟
راهی پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که احساس بازجویی به او دست نمی دهد در حالی که هنوز سوالات سخت گیرانه را می پرسید. اگر می خواهید بدانید رابطه آنها با والدینشان چگونه است، پرسیدن لطیف لطمه ای وارد نمی کند.

در شریک زندگی خود به دنبال چه هستید؟
بله شما همیشه از او خوشتان می آمد اما اکنون وقتش رسیده ببینید آیا او هم از شما خوشش می آید. آیا شما واقعاً همان چیزی هستید که او به دنبالش است؟ اگر او چنین احساسی به شما ندارد، ممکن است در ابتدا شنیدن آن دشوار باشد اما بهتر است این کار را زودتر انجام دهید تا دیرتر نشده است.

در یک رابطه چه چیزی برای شما ارزش دارد؟
چاوز توضیح می دهد: “من فکر می کنم یک سوال خوب برای آشنایی بیشتر با فرد مورد علاقه شما این است که آنها در یک رابطه چه چیزی برایشان ارزش دارد.” “شما می توانید بدانید که آنها از نظر ارزش ها و آنچه در زندگی عاشقانه برای آنها مهم است در کجا هستند.” امیدوارم ارزش های شما هم تراز باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر