یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آیا آب کاکتوس را میتوان خورد و مفید است

عکس, آیا آب کاکتوس را میتوان خورد و مفید است

آب کاکتوس قابل خوردن است و خواص زیادی برای بدن دارد . شما با خوردن آب میوه کاکتوس می توانید پوستی درخشان و جوان داشته باشید و تمامی نیازهای بدن برای آنتی اکسیدان را فراهم کنید. هم چنین کاکتوس برای دیابت نوع دوم مفید است.

آب موجود در نوع خاصی از کاکتوس به نام گلابی خاردار مکزیکی پر از بتالیانز  است، این ماده رنگدانه ی، آنتی اکسیدانی بسیار قوی و نادر است. این ماده در احیای پوست بسیار موثر بوده و یک درخشان کننده، فوق العاده است و می تواند از پیدایش علائم پیری جلوگیری کند.

کدام گونه های کاکتوس قابل خوردن هستند :

سان پدر این گیاه دارای ارزش دارویی بالایی می باشد و آب بدست آمده از آن مانع سوزش کلیه و مثانه، می شودو تب بالا و هپاتیت را درمان می کند.

هودیا این نوع اغلب در آقریقای جنوبی به عمل می آید و به درمان چاقی مفرط کمک می کند.

اوپنتیا سر شار از فلاوانوئیدز است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. آنتی اکسیدان اثر سم زدایی دارد و از، آسیب سلولی که باعث سرطان و پیری می شود، جلوگیری می کند.میوه کاکتوس خاصیت رونده دارد. و روده ها را ملایم می کند.عصاره کاکتوس منبع خوب فیتوکمیکال است، و با تقویت سیستم دفاعی، بدن را در برابر عفونتها مقاوم تر می کند.آب کاکتوس از ایجاد لکه ی زخم . عفونت زخم جلوگیری میکند، علاوه بر آن با بهبود بخشیدن به گردش خون به التیام زخم به طور چشمگیری سرعت می بخشد. کاکتوس برای دیابت نوع دوم مفید است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر