یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آیا با خوردن پودر جوانه گندم فقط صورت ما تپل می شود

عکس, آیا با خوردن پودر جوانه گندم فقط صورت ما تپل می شود

حتما شما هم در سایتهای مختلف تبلیغات زیادی را برای پودر جوانه گندم دیده اید که با کمک آن می توانید صورت خود را تپل کنید. اینکه شما فکر کنید ماده ی غذایی در دنیا وجود داشته باشد که بتواند به صورت موضعی قسمتی از بدن یا صورت فرد را چاق یا لاغر کند یک تفکر اشتباه است. مواد غذایی به صورت یکنواخت در تمام بدن اثر خواهند گذاشت.

پودر جوانه گندم به عنوان یک مکمل غذایی با ارزش تغذیه ای بالا می تواند در انواع غذاها مورد استفاده قرار گیرد . یکی از بهترین منابع پروتئین و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B ، منبع ارزشمند انرژی ، فیبر ، پروتئین و کربوهیدرات ، منبع خوب فولات ، فسفر ، تیامین ، نیاسین ، روی ، منیزیم و حاوی مقادیر بالای آهن و پتاسیم ، کلسیم و سلنیم، اسید های چرب امگا ۳ و ویتامین A است. تقویت سیستم ایمنی، سلامت سیستم قلبی و عروقی، کاهش کلسترول، ضد سرطان، ضد پیری، سلامت پوست و مو، مناسب برای زنان باردار و مادران شیرده، تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، تولید انرژی، مقابله با چاقی مزمن، مفید برای بیماران دیابتی و سلیاکی، سلامت چشم، ریه و گلو، تعادل سیستم عصبی، درمان یبوست، کاهش فشارخون، کمک به هضم غذا، سلامت و افزایش حجم عضلات، رفع بی خوابی، ضعف و بی حالی از جمله مزایای شگفت انگیزی است که این ماده غذایی برای سلامتی بدن دارد.

پودر جوانه گندم به عنوان یک مکمل غذایی با ارزش تغذیه ای بالا می تواند در انواع غذاها مورد استفاده قرار گیرد . روزی سه قاشق سوپخوری در سه نوبت همراه  ماست ، شیر ، سالاد ، سوپ ، دوغ ، آش یا آبمیوه و برای ورزشکاران مصرف آن همراه با شیر خرما و یا عسل توصیه می شود . در تهیه نوعی سس سالاد می تواند استفاده شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر