یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ادیوس قرص لاغری چقدر موثر است

عکس, ادیوس قرص لاغری چقدر موثر است

قرص لاغری تا چه حد می تواند روی کاهش وزن تاثیر داشته باشد ؟ آیا قرص به تنهایی کافی است و یا باید مصرف این قبیل قرصها با ورزش و رژیم غذایی همراه باشد؟ در این پست به بررسی قرص لاغری ادیوس می پردازیم.

هم چنین بخوانید : قرص لاغری گلوریا بهتر است یا جی سی یا هیچکدام

اسم معروف ترین قرص های لاغری و بررسی آنها

قرص لاغری ادیوس، روی غده تیروئید تاثیر گذاشته و باعث افزایش سوخت‌وساز می‌شود. این قرص لاغری گیاهی از نوعی جلبک دریایی تولید شده و می‌تواند نه‌تنها متابولیسم را افزایش دهد، بلکه اشتها را نیز کم می‌کند. قرص لاغری ادیوس سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌کند و ممکن است به همین دلیل عوارضی در ارتباط با واکنش و حساسیت نشان دهید. به همین دلیل نمی‌توان آن را بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه دانست.

همچنین این قرص برای لاغری بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب، تقریباً فایده‌ای ندارد.

طریقه مصرف قرص لاغری ادیوس

دو مرحله برای مصرف این قرص لاغری در نظر گرفته شده است. یعنی در واقع طی دو مرحله می‌توان دوز مصرفی این دارو را افزایش داد.

۱. نحوه مصرف قرص لاغری ادیوس به این صورت است که در ده روز اول یک عدد از این قرص‌ها را بعد از وعده صبحانه باید میل کرد. در صورت بروز علائمی همچون ضعف و بی‌حالی شدید باید مصرف آنرا قطع و از پزشک مشورت گرفت.

۲. چنانچه پس از گذشت ده روز در اثر مصرف این قرص‌ها بی حالی و ضعف برای فرد بروز داده نشود، دوز مصرفی را باید افزایش دهد. در این مرحله می توان برای تاثیر بیشتر یک عدد قرص بعد از وعده صبحانه و یک عدد قرص بعد از وعده ناهار میل کرد.

رص لاغری ادیوس از جمله داروهایی است که شهرت بالایی بین افراد علاقمند به کاهش وزن، دارد. امروزه کاهش وزن به دلیل همه گیر شدن چاقی و اضافه وزن در بسیاری از محافل حرف اول برای صحبت را می‌زند. برای افرادی که دوست دارند سریعا خوش اندام شوند بدون آنکه زحمت پیروی از رژیم لاغری و یا انجام ورزش را متحمل شده باشند، داروی لاغری گزینه بسیار خوبی است.

اما داروهای مختلفی برای این منظور وجود دارند که هر کدام عملکرد و ترکیبات متفاوتی را شامل می‌شوند. ادیوس از معروف‌ترین آنها است که در این متن سعی داریم آنرا تحت عناوین زیر به طور کامل بررسی کنیم:

ترکیبات تشکیل دهنده ادیوس
طریقه مصرف
عوارض احتمالی و خطرآفرین
موارد منع مصرف
مکانیسم اثر

شناخت بیشتر قرص لاغری ادیوس

طبق آمار وزارت بهداشت که در اردیبهشت ماه سال ۹۸ ارائه شد، بیش از ۵۹ درصد از افراد ایرانی دارای اضافه وزن هستند. این یعنی تقریبا ۶۰ درصد افرادی که در اطراف خود می‌بینیم ممکن است به مشکلات چاقی در آینده‌ای نه چندان دور مبتلا شوند. به همین دلیل نیاز به کاهش وزن برای پیشگیری از بروز عوارض چاقی به روش‌های گوناگون ایجاد می‌شود.

قرص لاغری ادیوس محصول کشور اسپانیا، ساخت کارخانه (H&R) اسپانیایی است. ادیوس به اسپانیایی به معنی خداحافظ است. نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توان با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کرد.

روی جعبه قرص ادیوس به مشتریان گفته می‌شود که این قرص‌‌های لاغری با ترکیبات گیاهی ساخته شده‌اند. علاوه بر این موضوع به روش سنتی تهیه شده‌اند و فقط باید در کنار رژیم‌های کالری سوزی مصرف شوند تا نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر