یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

معرفی کرم پودرهای آرایشگاه ها برای آرایش عروس و نامزدی

عکس, معرفی کرم پودرهای آرایشگاه ها برای آرایش عروس و نامزدی
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آرایشگر های حرفه ای از چه کرم پودرهایی برای عروس استفاده می کنند که پوست عروس آنقدر زیبا و بدون عیب و ایراد شده و می درخشد . در این پست به شما می گوییم که برندهای معروف کرم پودر برای عروس چه هستند.
پن استیک، یا فون چرب:پن استیک محصولی حرفه‌ای است. این محصول پوشش و ماندگاری زیادی دارد و به‌خوبی با کرم‌ های آرایشی دیگر ترکیب نمی‌شود. برای ترکیب پن استیک یا استفاده از آن بهتر است اسفنج را مرطوب کنید. این نوع فون به‌صورت استیکی یا همان ماتیکی است و مهم‌ترین و بهترین وسیله در گریم محسوب می‌شود. از پن استیک می‌توان به‌عنوان پوشاننده پایه برای پنهان‌کردن خطوط نازک صورت، جوش، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی، لکه های ناشی از افزایش سن، سیاهی زیر چشم و همچنین برای پوشش‌دادن تمامی نواحی صورت و گردن استفاده کرد. این محصول به علت چربی زیاد، برای پوست خشک مناسب است. البته باید توجه داشت بعضی از انواع پن استیک به علت دارابودن چربی زیاد، باعث چین انداختن روی پوست می‌شوند.
کرم پودر مایع یا لیکوئید فون:فون مایع، سبک‌ترین کرم پودر است که راحت روی پوست پخش شده و زودتر از دیگر انواع آن جذب می‌شود. علاوه بر این، به دلیل داشتن پایه آب، برای پوست های خشک و معمولی بسیار مناسب است. کرم پودر مایع برای زیر سازی آرایش روزانه نیز کاربرد دارد. استقبال گسترده از این نوع کرم پودر باعث شده است برندهای مختلف به تولید انواع آن در رنگ ‌های مختلف و ساختارهای درمانی متنوع روی بیاورند. از جمله این محصولات می‌توان به کرم پودرهای ضد پیری، ضد چروک و ضد آکنه اشاره کرد.
اکوا، فون بسیار خشک:اکوا نوعی فون خشک بوده و برای پوست خشک بسیار مناسب است. به منظور استفاده از اکوا باید پد را از قبل مرطوب کنید. نوعی از همین محصول نیز وجود دارد که جنس آن بسیار خشک بوده و باید با آب مخلوط شود. این نوع از محصول برای پوست خیلی چرب طراحی شده است. برای گریم صورت کودکان نیز از اکوا استفاده می‌شود. برای ماندگاری بیشتر محصول، در یک ظرف مخلوطی از ۷۰درصد الکل سفید و ۳۰درصد آب آماده کنید. قلمو را در این محلول زده و سپس از اکوا استفاده کنید. دقت داشته باشید برای خط چشم و ابرو، مواد داخل چشم نرود.
پنکیک، فون خشک و پودری:فون های پودری یا خشک، همان کیک‌ یا پنکیک هستند. درباره پنکیک، انواع و روش استفاده از آن بارها به تفصیل در همین بلاگ مقالات متعددی منتشر شده است. این محصولات متناسب با نوع، رنگ و جنس پوست در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. از این محصول برای آرایش عروس نیز استفاده می‌شود.
کاموفلاژ، فون رنگی:یکی دیگر از انواع کرم پودر برای آرایش عروس و در واقع نوع جدیدی از بهترین کرم پودر، کاموفلاژ است که حالت رنگی داشته و برای گریم یا پوشاندن عیوب چهره به کار می‌روند. برای استفاده از کاموفلاژ باید به رنگ پوست خود دقت کنید و همچنین عیوب احتمالی آن را در نظر بگیرید. در ادامه انواع رنگ این فون و کاربرد آن را برایتان می‌آوریم.
انواع کاموفلاژ
کاموفلاژ سفید به منظور ایجاد رنگ روشن در صورت و با ترکیب فون های دیگر استفاده می‌شود. همچنین در مدل سایه‌های برش دار، برای ایجاد برش کاربرد دارد.
کاموفلاژ نخودی رنگ مناسبی برای پوشاندن گودی و کبودی زیر چشم است.
کاموفلاژ زیتونی برای پوشاندن لکه های قرمز، جوش و جای آن و ماه گرفتگی قرمز رنگ صورت به کار می‌رود.
کاموفلاژ زرد گاهی به‌عنوان رنگ مکمل با برخی فون ها ترکیب می‌شود. استفاده دیگر کاموفلاژ زرد، برجسته‌کردن و پر نشان‌دادن بخش‌هایی از صورت است.
کاموفلاژ بژ هلویی رنگ هلویی رنگی زیبا و چشمگیر است و به همین علت بهترین کرم پودر هلویی، طرف‌داران خاص خود را دارند. از کاموفلاژ هلویی برای شاداب نشان‌دادن هرچه بیشتر صورت استفاده می‌شود.
مویرگ‌های برخی از پوست‌ها به علت نازک‌بودن به‌طور واضح دیده می‌شود. این مویرگ‌ها عمدتاً به رنگ بنفش و آبی هستند و برای مخفی‌کردن آن‌ها از کاموفلاژ بژ نارنجی استفاده می‌شود. کاربرد دیگر این محصول، جان‌بخشیدن به پوست مات و کدر است.
از ترکیب کاموفلاژ نارنجی و بنفش برای پوشاندن پوست های خاکستری و خسته استفاده می‌شود.
برخی پوست ها بی‌رنگ یا اساساً رنگ‌پریده و اصطلاحاً مهتابی هستند. از کاموفلاژ ارغوانی برای جان‌بخشیدن به پوست چنین صورت‌هایی استفاده می‌شود.
کاموفلاژ قهوه ای روشن برای تجربه رنگ برنزه و تیره مناسب است. همچنین برای کانتورینگ و کوچک کردن بخش هایی از صورت به کار می‌رود.
کاموفلاژ قهوه ای تیره برای کشیدن و طراحی ابرو استفاده می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر