یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

راز زیبایی لبها با تینت لب

عکس, راز زیبایی لبها با تینت لب

تینت ها بر پایه آب و الکل تهیه می شوند و اغلب شما آن ها را به شکل مایع می بینید و در برخی موارد امکان دارد آن را به صورت ژل نیز مشاهده نمایید. غلظت بالای آن ها منجر می شود تا کامل بر روی پوست جذب شده و ماندگاری بسیار زیادی را داشته باشد. در واقع استفاده از این مواد آرایشی به صرفه تر می باشد زیرا پوشش دهی بالایی دارد.

استفاده از برخی از لوازم آرایشی بسیار مفید می باشد از این رو در ادامه می توانید با تمامی مزیت های استفاده از تینت لب آشنا شوید.

باعث چسبندگی لب نمی شود.
حس سنگینی به لب های شما نخواهد داد.
استفاده از تینت ها به آرایش شما ظاهری طبیعی و درخشان تری می دهد.
جایگزینی مناسب برای تتوی لب و شیدینگ است.
ماندگاری بسیار زیادی با خود به همراه دارد.
منجر به رنگ گرفتن فنجان قهوه نخواهد شد.
نیازی به تمدید مجدد ندارند.
رد و لکه ای از تینت ها روی لباس های ما باقی نخواهد ماند.
فرمولاسیون آن ها ایمن تر از انواع رژ ها می باشد.
فاقد سرب و پارابن اند.

تینت مات
این مدل تینت ها دارای بافتی بسیار سبک می باشد و منجر به خشک شدن لب های شما نخواهد شد از این رو استفاده از آن ها در آرایش روزانه بسیار کاربرد دارد. جالب است بدانید که این مدل تینت برخلاف سایر رژ های مات می تواند دچار ترک خوردگی شده و در نهایت صافی و یک دست بودن را برای لب های شما به همراه خواهد داشت.

یکی از انواع تینت ها نوع مایع آن می باشد که بسیار در بازار وجود دارد و جزء محبوب ترین ها به شمار می رود و بسیار کلاسیک اند. استفاده از این مدل تینت ها برای بار اول بسیار سخت به نظر می رسد با این حال باید سرعت عمل داشته باشید و قبل از این که خشک شود تمامی لب های خود را با آن پوشش دهید.

تینت پیل آف
این مدل تینت ها دارای بافت ژله ای می باشند و ظاهری بسیار طبیعی تر به لب های شما می دهند. ماندگاری این مدل از تینت ها بسیار زیاد می باشد و باعث خشکی پوست شما نخواهد شد زیرا دارای رنگدانه های بسیار کم تری می باشد.

تینت جامد
در دیگر مدل های تینت با نوع جامد ان نیز رو به رو خواهید شد و بسیار شبیه به رژ لب می باشد و از نظر عملکردی هیچ تفاوتی با انواع قبلی ندارد از این رو ممکن است شما فریب بخورید. باید بدانید که در این مدل تینت اثر بسیار زیادی از آبرسان ها و مرطوب کننده ها را مشاهده خواهید کرد و لب های شما با استفاده از این مدل کمی حجیم تر خواهد شد با این حال اگر حساسیت و یا خشکی لب دارید می توانید از این مدل تینت بسیار استفاده کنید.

معایب استفاده از تینت
تینت ها که امروزه جایگزین هایی برای رژ ها شده اند همانطور که مفید اند می توانند با خود خطراتی را نیز به همراه داشته باشند از این رو نیاز است تا با معایب استفاده از آن ها آشنا باشید.

این مواد بر پایه آب و الکل می باشد از این رو احتمال خشک شدن لب ها را با خود به همراه دارد و می تواند منجر به پوسته پوسته شدن آن ها شود از این رو باید در حین استفاده از آن ها کمی محتاط تر باشید.
رنگدانه های به کار رفته در تینت ها بسیار قوی می باشند و پاک شدنشان از روی پوست ممکن است کمی دشوار و سخت باشد از این رو بهتر است در استفاده از آن ها نهایت دقت را به کار ببرید.
تفاوت تینت با بالم لب

استفاده از لوازم آرایشی یکی از بهترین روش برای تغییرات غیر دائمی می باشد از این رو بهتر است با یک سری دیگر از لوازم آرایشی مانند بالم لب و چسب گلیتر نیز آشنا شوید و آگاهی خود را در این زمینه ها افزایش دهید تا بتوانید در آرایش خود از وسایل جدید تر و به روز تری استفاده کرده و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده کمک بگیرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر