یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ایجاد چال گونه با آرایش در یک دقیقه

عکس, ایجاد چال گونه با آرایش در یک دقیقه

برای ایجاد چال گونه با آرایش ، باید رو به روی آینه ایستاده و لبخندی به پهنای صورت بزنید و نباید در این کار خجالتی باشید در غیر این صورت ممکن است نتوانید به صورت دقیق دو چال گونه را علامت گذاری کنید. وقتی که لبخند می زنید می توانید با استفاده از مداد های آرایشی این دو نقطه ای که دوست دارید چال گونه برای شما ایجاد شود را علامت گذاری نمایید. بهتر است برای این علامت گذاری ها از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید زیرا این رنگ در زمان فید شدن بهتر عمل می کند و سریع تر همرنگ پوستتان می شود.

حال که مشخص شده است چه مکانی از صورت شما باید دچار چال گونه در آرایش ها شود می توانید یک هلال ماه کوچک در این ناحیه بکشید. این کار را باید در حالتی انجام دهید که صورت شما دیگر لبخندی ندارد و کاملا خنثی می باشد. می توانید از همان مدادی که در مرحله قبلی استفاده کرده اید کمک بگیرید تا این کار را نیز انجام دهید.این خط منحنی که می کشید نباید بیش تر از ۲.۵ سانتی متر باشد و باید کمی منحنی تر از خط ناخن هایتان دیده شود.

چال گونه ای که برای خود کشیده اید را باید با آرایش خود هماهنگ کرده و آرایش نهایی شما نباید خیلی غلیظ باشد و تنها داشتن یک آرایش ساده و ظریف کمک می کند تا بتوانید این کار را بهتر و سریع تر انجام دهید. اگر می خواهید این خطر چال گونه را با آرایش خود هماهنگ کنید می توانید از انگشت دست و یا براش های آرایشی استفاده کنید و سعی کنید این کار را زیاد تکرار نکنید زیرا امکان حذف شدن این خط ها وجود دارد.بعد از اتمام آرایش می توانید لبخند بزنید تا نتیجه کار خود را مشاهده کنید. در واقع این کار به شما کمک می کند تا بدون نیاز به روش های سخت و هزینه های اضافی تنها با استفاده از یک مداد آرایشی بتوانید برای خود چال گونه ایجاد کرده و از زیبایی دو چندان خود لذت ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر