یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش فر کردن موهای کم پشت با دیسپانسر سشوار

عکس, آموزش فر کردن موهای کم پشت با دیسپانسر سشوار

دیسپانسر وسیله ای است که شما باید از لوازم آرایشی فروشی ها خریداری کنید اما برای خرید حتما سشوار خود را همراه ببرید تا به مشکل بر نخورید. دیسپانسر وسیله خوبی برای فر کردن موهاست و حجم خوبی به موهای شما می بخشد.

نخست موهای خود را تمیر بشورید هیچ روغن یا محافظ مویی نباید استفاده کنید. کمی نم موها را می گیریم ٬ نم موها به صورتی باشد که نه خیلی خیس باشد که از آن آب بچکد و نه اینکه خیلی خشک باشد.از بالای گوش تا گوش ٬ موها را به حالت نیم دایره جدا می کنیم و در بالای سر مطابق شکل می بندیم ٬ تا بتوانیم با موهای پائینی راحتتر کار کنیم و همه موها فر شوند.

عکس, آموزش فر کردن موهای کم پشت با دیسپانسر سشوار

حالا به موها موس می زنیم ٬ (ژل هم می توان استفاده کرد ولی ژل موها را سفت می کند) و در لابه لای موها پخش می کنیم.سشوار را روشن میکنیم٬ اول روی حرارت زیاد می گذاریم تا سشوار زودتر گرم شود ٬ بعد حرارت را کم می کنیم و با صبر وحوصله مانند شکل موها را خشک می کنیم.

میتوانید سرتان را کاملا به سمت پایین خم کرده ؛موها به صورت حلقه ای داخل سری دیسپانسر گذاشته و به حالت دورانی روی قسمت به قسمت سرتان بچرخانید.برای موهای بالای سر هم این کار را تکرار می کنیم . می توان برای تثبیت کردن موها٬ در آخرین مرحله  از تافت هم استفاده کرد.

عکس, آموزش فر کردن موهای کم پشت با دیسپانسر سشوار

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر