یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ترفند ضد آب کردن کرم پودرهای معمولی

عکس, ترفند ضد آب کردن کرم پودرهای معمولی

از یک اسفنج آرایشی استفاده کنید ، توصیه می‌شود هنگام استفاده از فونداسیون، کرم سی سی یا بی بی از یک بیوتی بلندر یا براش برای پخش بهتر استفاده کنید تا اثری ماندگارتر داشته باشد. در پنج نقطه کلیدی صورت شامل بینی، چانه، پیشانی و هر دو گونه کرم بزنید. فونداسیون خود را با یک براش و با حرکات دایره ای بصورت ضربه ای روی پوست پخش کنید.

مرحله نهایی برای ضد آب کردن آرایش استفاده از یک اسپری تنظیم کننده است که باعث می‌شود میکاپ شما در تمام طول شب ماندگار شود. استفاده از اسپری یا حتی پودرهای فیکساتور آرایش به عنوان آخرین مرحله در روال شما، یک لایه روی پوست تشکیل می دهد که کار را برای اتفاقاتی مانند تعریق، رطوبت، و یا پاشیدن آب که در حالت عادی منجر به شکستن کرم و خراب شدن آرایش میشود، بسیار سخت می کند.

موثرترین راه برای ضد آب کردن کرم پودر و سایر لوازم آرایشی استفاده از مایع های ضد آب کننده است. چند برند این محصولات را به شکل قطره چکان می سازند و می توانید قبل از اعمال لوازم آرایشی روی پوست، آن را به براش خود اضافه کنید. یکی از بهترین آنها Aqua Seal از برند میکاپ فوراور است که می‌تواند به روش‌های مختلف و با بسیاری از محصولات ترکیب شده و رنگدانه‌ها را شدیدتر کند، هم چنین قادر است به طول عمر آنها و ماندگاری شان روی پوست اضافه کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک یا دو قطره به محصول اضافه کنید و فوراً آن را اعمال کنید. هنگامی که محصول را اعمال کردید، فورا ضد آب می شود و ساعت ها دوام می آورد. فقط توجه داشته باشید که بعداً هنگام شستن صورت و برس‌هایتان حتماً از پاک‌کننده‌های مبتنی بر روغن استفاده کنید. آب و صابون معمولی این مایع را پاک نمیکند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر