یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

کدام ژل لب کره ای اینوبل یا رووفیل

عکس, کدام ژل لب کره ای اینوبل یا رووفیل

در صورتی که نمیخواهید برای ژل لبهای اروپایی معروف هم چون ژل لب ژوویدرم ، ژل لب رستیلن و … هزینه کنید و قصد دارید ژل لب کره ای بزنید در این پست دو تا از بهترین ژلهلی لب کره ای را به شما معرفی کرده ایم.

ژل لب رووفیل
ژل رووفیل برای صاف کردن چروک عمیق و حجم دهی به لب ها کاربرد دارد و محصول کشور کره جنوبی است. رووفیل توانایی لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی را دارد که روشی جدید است. ژل رووفیل بر پایه هیالورونیک و دارای اولیگوپپتید که باعث جلوگیری از کاهش اسید هیالورونیک در پوست می شود. این ماده خواص ضد التهابی دارد. ماندگاری این ژل تا یک سال است که به نوع تزریق، حجم تزریق و نوع پوست بستگی دارد.

ژل فیلر اینوبل Inobelle

ژل اینوبل در کشور کره جنوبی ساخته می شود و توسط وارد کننده ژل اینوبل وارد کشور می گردد.

Inobelle Plus از پرکننده های اسید هیالورونیک متقابل Cross-linked که دارای کشش هستند ، به راحتی قالب می گیرند و برای مدت طولانی دوام دارند. از آنجا که این ماده با هیالورونیک اسید ساخته شده است ، مواد پرکننده قادر به حجم زیادی از شما هستند. این به دلیل توانایی Hyaluronic Acid در قفل کردن آب و رطوبت در داخل است و حجم زیادی را به شما می دهد.

اینوبل پلاس همچنین حاوی لیدوکائین است تا درد را در طول عمل کم نگه دارد. پرکننده ها همچنین دارای ویسکوزیته بالایی هستند که باعث می شود پرکننده ها حجم ضخیم خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.پرکننده های هیالورونیک اسید اینوبل پلاس در یک کلینیک تحت کنترل دقیق کیفیت فرموله می شوند تا اطمینان حاصل شود که محصولات برای افرادی که از آن استفاده می کنند مضر نیستند.

این ماده پرکننده اسید هیالورونیک برای بازگرداندن حجم قبلی بدن شما ایجاد شده است. قالب سازی پرکننده ها به راحتی صورت می گیرد و به ناحیه تزریق پرکننده می چسبد.پرکننده های Inobelle + بسیار با هم پیوند دارند ، بنابراین پرکننده های Hyaluronic Acid برخلاف اکثر پرکننده ها برای مدت طولانی دوام می آورند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر