یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش آرایش با سایه های اکلیلی برای سه بعدی کردن چشم

عکس, آموزش آرایش با سایه های اکلیلی برای سه بعدی کردن چشم
یکی از رازهای زیبا شدن عروس استفاده از سایه های اکلیلی پشت چشم است که چون با هنر آرایگشر زده می شود باعث درشتی و جذابیت چشم عروس می گردد. اما ممکن است ما همان سایه را بزنیم و چشمان خود را ریز تر کرده و به طرز فجیعی آرایش ما زننده به نظر برسد. چگونه باید با سایه های اکلیلی چشم ها را سه بعدی و خیره کننده کنیم. با ما همراه شوید تا در این پست از یاس فان آموزش درست زدن سایه های اکلیلی را به شما آموزش دهیم. در آغاز دقت داشته باشید اکلیل و برق زیادی در آرایش نور بیش از حدی را از خود منعکس می‌کند و همین اتفاق باعث می‌شودکه صورت شما تخت به نظر برسد. به همین دلیل بهتر است قبل از اضافه کردن مواد اکلیلی و متالیک به آرایش، صورت خود را با استفاده از کانتور عمق دهید سپس از سایه و هایلایت کننده و رژگونه به شکل دلخواه خود استفاده کنید.گاهی ممکن است شما به مواد اکلیلی مثل رژ اکلیلی، رژگونه اکلیلی و چیزهایی مثل آن دسترسی نداشته باشید اما باز هم می‌توانید آرایش اکلیلی داشته باشید. برای این کار کافی است از کمی اکلیل استفاده کنید، این اکلیل می‌تواند ریز یا درشت باشد که به سلیقه و سبک آرایش شما بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که این نوع از آرایش اکلیلی برای آرایش روزمره مناسب نیست و حالتی کاملا مجلسی دارد. برای انجام این نوع آرایش وقتی که هنوز آرایش شما خشک نشده است با استفاده از یک برس متوسط مواد اکلیلی را بردارید و روی قسمت‌های مختلف صورت مثل لب یا بالای چشم‌ها بزنید و اضافات آن را جدا کنید. پس از زدن اکلیل دیگر نمی‌توانید چیز جدیدی روی آن بزنید مثلا اگر روی کرم پودر خود اکلیل زده‌اید زدن کانسیلر روی آن حالتی ناجور و کثیف به آرایش شما خواهد داد.برای تمیز کردن آرایش اکلیلی به این شکل، از یک نوار چسب معمولی استفاده کنید و اکلیل‌ها را تا حد ممکن جدا کنید سپس به روش معمول بقیه آرایش خودرا پاکسازی کنید.
برای انجام این نوع آرایش شما ابتدا پوست را با استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب و … آماده سازی کرده و از یک کرم پودر مات مناسب استفاده می‌کنید. سپس کانتور را به همان دلیلی که گفته شد روی صورت انجام می‌دهید و ابروها را نیز آمادهسازی می‌کنید. آرایش چشم شما در این روش تنها محدود به یک سایه اکلیلی ملایم دررنگ نزدیک به رنگ پوست است. برای آرایش لب نیز از یک برق لب اکلیلی درخشان استفاده کنید تا چهره شما درخشان و جذاب و در عین حال ساده باشد.

آرایش سه بعدی متالیک:

تفاوت این نوع آرایش با روش قبلی در استفاده از یک رژ لب با رنگ چشمگیر است. مراحل آرایش را همان طور که گفته شد انجام دهید و رژ لب قرمز یا زرشکی(یا هر رنگ دیگری را که دوست دارید) به آن اضافه کنید. در مرحله آخر اکلیل را با استفاده از یک برس آرایشی روی لب‌ها بزنید. برای درخشان‌تر کردن آرایش چشم نیزبهتر است کمی اکلیل به سایه چشم خود اضافه کنید اما فراموش نکنید که در این نوعآرایش تاکید بیشتر روی لب‌ها است و بهتر است چشمان شما ساده‌تر باشند.
آرایش اکلیل الکتریک
این نوع آرایش اکلیلی مجلسی‌ترین نوع آرایش است و شاید برای هر موقعیتی مناسب نباشد. در این روش پس از آماده سازی پوست و انجام مراحل اولیه آرایش، چندرنگ سایه اکلیلی روشن و تیره انتخاب کنید (می‌توانید اکلیل را بعدا به سایه اضافه کنید) سپس با این رنگ‌ها عمق و زیبایی لازم را در چشم‌ها به وجود آورید. لازم نیستفقط به قسمت بالای پلک محدود باشید، می‌توانید زیر چشم‌ها و بالای گونه نیز ازسایه بی‌رنگ اکلیلی استفاده کنید و درخشش لازم را به وجود آورید. در این نوع آرایش تاکید بیشتر روی چشم‌ها است و باید روی لب از یک رژ ملایم یا بیرنگ اکلیلی استفادهکنید. دقت داشته باشید که در آرایش اکلیلی استفاده از رنگ‌های تیره برای خطچشم و ریمل و … جذابیت چندانی ندارد و تضاد رنگی حاصل از آن، درخشش آرایش شما راتحت الشعاع قرار خواهد داد.نکته مهم دیگر در نحوه استفاده از سایه چشم و ترکیب آن‌ها با یکدیگر است. برای زدن سایه همیشه رنگ‌های تیره را در گوشه‌ خارجی چشم و رنگ‌های روشن را نیز در قسمت وسط چشم به کار ببرید و در این قسمت از اکلیل بیشتری استفاده کنید. سایه‌ها را بایک برس تمیز با هم مخلوط و ترکیب کنید تا هیچ مرز و ردی بین آن‌ها باقی نماند. درانتها با استفاده از یک خط چشم همرنگ سایه در داخل پلک‌ها همه چیز را یکدست و متحد نشان دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر